رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 423059

سوال از برانکو؛ کاشیمای بدون ملیپوش چه؟

ساعت 24- برانکو ایوانکوویچ امروز هم در مصاحبه‌ای نتایج پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را با نتایج تیم ملی در جام ملت‌های آسیا مقایسه کرده است. او مدعی شده که تیم‌های السد و الدحیل که در لیگ قهرمانان آسیا مغلوب پرسپولیس شدند از تیم ملی قطر که قهرمان جام ملت‌ها شد قوی‌تر بودند!

style="text-align:justify">برانکو ایوانکوویچ امروز هم در مصاحبه‌ای نتایج پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را با نتایج تیم ملی در جام ملت‌های آسیا مقایسه کرده است. او مدعی شده که تیم‌های السد و الدحیل که در لیگ قهرمانان آسیا مغلوب پرسپولیس شدند از تیم ملی قطر که قهرمان جام ملت‌ها شد قوی‌تر بودند! صحت و سقم ادعای برانکو را می‌شود با بررسی دقیق‌تری متوجه شد و شاید هم از جهاتی حق با او باشد و ادعایش درست.

البته پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا کار بزرگی کرد و با وجود مشکلات فراوان تا فینال این مسابقات هم پیش رفت اما بد نیست سرمربی پرسپولیس که از هر فرصتی برای طعنه زدن استفاده می‌کند نیمه خالی لیوان را هم ببیند و درباره قدرت کاشیماآنتلرز ژاپن هم صحبت کند.

تیمی که ضعیف‌تر از السد و الدحیل بود و حتی یک ملی‌پوش هم در ضعیف‌ترین ژاپن این چند سال (البته بنا به ادعای بعضی کارشناسان) نداشت و بازیکنان خارجی‌اش هم قابل مقایسه با ژاوی و گابی و یوسف العربی و... نبودند و البته همین تیم بدون ملی‌پوش ژاپنی به راحتی در فینال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیسی را برد که 2 ملی‌پوش را در ترکیب خود داشت و به ادعای خود پرسپولیسی‌ها چند بازیکن دیگر این تیم هم لیاقت ملی‌پوش شدن را داشتند و با لجبازی کی‌روش به تیم ملی دعوت نشدند!

آی اسپورت

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها