رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424486

افشای راز جسدی در میان زباله‌ها

ساعت24-ماجرای کشف جسد یک مرد در میان زباله ها به «خودکشی» گره خورد.

جمعه گذشته در حالی که هنوز تحقیقات قاضی ویژه قتل عمد درباره پرونده جنایت در میوه فروشی ادامه داشت، خبر کشف جسدی در حاشیه جاده سرخس، قاضی احمدی نژاد را به محل مذکور کشاند. جسد مربوط به مرد ۴۲ ساله‌ای بود که با لباس زیر در میان زباله‌های حاشیه جاده رها شده بود! بررسی‌های مقام قضایی به سوی سرنخ‌هایی کشیده شد که نشان می‌داد مرد جوان مسافری است که ماجرای گم شدن او چند ساعت قبل به پلیس گزارش شده است.

این در حالی بود که فردی یک ساک دستی را به اهالی مسجدی در منطقه قلعه ساختمان تحویل داده و مدعی شده بود که ساک مذکور را فرد معتادی پیدا کرده است.بررسی سوابق مفقودی‌ها و مشخصات آنها نیز نشان داد که جسد کشف شده مربوط به مسافری از استان قم است که مدتی قبل پسر ۲۳ ساله اش در یک سانحه تصادف جان باخته است.

آثار و علایم حلق آویزی در زیر گلوی مرد ۴۲ ساله در حالی تحقیقات را به خودکشی گره زد که بررسی های شبانه مقام قضایی به یک مهمانپذیر غیرمجاز در بولوار وحدت کشیده شده بود. اگرچه متصدی این هتل آپارتمان غیرمجاز ابتدا همه چیز حتی حضور متوفی را انکار می کرد اما بعد از چند ساعت بازجویی و سوالات تخصصی قاضی ویژه قتل عمد، در نهایت اعتراف کرد که جوان مذکور در مهمانپذیر خودکشی کرده و او از ترس، جسد او را در ۳۵ کیلومتری جاده سرخس رها کرده است.

در همین حال خانواده متوفی نیز از علایم تألمات شدید روحی و روانی متوفی بعد از مرگ فرزندش سخن به میان آوردند. با وجود این تحقیقات بیشتر در این باره با انتقال جسد به پزشکی قانونی، ادامه یافت.

مشرق

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها