رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424499

با مدیریت و پشتیبانی شرکت مهندسی و توسعه نفت

امدادرسانی به سیل‎زدگان شهر رُفیع انجام شد

ساعت24-معاون پشتیبانی منطقه‌ای مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت با اشاره به امدادرسانی به سیل‎زدگان شهر رُفیع گفت: از همه امکانات موجود منطقه غرب کارون برای مهارکردن سیل شهر رُفیع استفاده کرده‎ایم.

خبر
به گزارش شانا به نقل از شرکت مهندسی و توسعه نفت، عبدالله طواف درباره حادثه‌ شکسته‎شدن سیل‎بند در شهر رُفیع و جاری شدن سیل در این منطقه گفت: شرکت مهندسی و توسعه نفت از ابتدای وقوع این حادثه در جریان حوادث ناشی از جاری شدن سیل در این منطقه قرار گرفت و از همه امکانات موجود در طرح‌های شرکت متن در منطقه غرب کارون برای مهارکردن این بحران استفاده کرد.

وی افزود: پراکندگی وقایع در منطقه، نزدیکی آن به شهر و همچنین هراس مردم از آبگرفتگی منازل مسکونی‎شان سبب شده بود که مردم منطقه نیز در امدادرسانی کمک کنند که با مدیریت شرکت مهندسی و توسعه نفت و دستگاه‎های خدماتی و امدادرسانی توانستیم ورودی شهر را ببندیم و از ورود سیل به خیابان‎های سطح شهر و منازل مسکونی جلوگیری کنیم.

وی به انتقال ۶۰۰ سرویس لاشه سنگ به محل حادثه که در منطقه شط‎علی و میدان نفتی یاران شمالی دپو شده بود اشاره و تاکید کرد: این کار خطیر جز با هماهنگی رئیس بهداشت، ایمنی و محیط‎زیست شرکت متن قابل انجام نبود.

طواف به وجود تعداد ۱۲ دستگاه بیل مکانیکی، ۶ دستگاه لودر، ۲ دستگاه بولدوزر و ۱۲۰ دستگاه کمپرسی اشاره کرد و گفت: در این منطقه ما قریب به ۲۰۰ دستگاه انواع ماشین‎آلات سبک، نیمه‎سنگین و سنگین را از طرح‌های شرکت متن در غرب کارون به کار گرفتیم و همچنین در این مدت بیش از ۱۵۰۰ پرس غذای گرم در هر وعده غذایی بین مردم توزیع کردیم. شرکت متن به عنوان نماینده وزارت نفت توانست در کنار شرکت گاز استان خوزستان و شرکت ملی حفاری در یک مدیریت واحد این بحران را ساماندهی کند.

وی هدف اصلی از این عملیات را مدیریت بحران، کمک به مردم منطقه، حفظ منابع آبی و تأسیسات نفتی دانست.

طواف گفت: سعی ما در هفته‎های آینده مدیریت حجم زیاد آب، مهار سیلاب‎ها و عبوردادن آن به مناطق باز است که البته با هماهنگی استاندار خوزستان، سازمان آب‎وبرق خوزستان، مدیریت بحران و مرزبانی خواهد بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها