رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424522

سرلشکر باقری: ملت بزرگ ایران با وحدت و انسجام مشکلات را پشت سر می گذارند

ساعت24-رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ملت ایران در برابر نا ملایمتی ها ایستادگی می‌کنند و با وحدت و انسجام مشکلات را پشت سر می گذارند.

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نظام در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی نیروهای مسلح و بخش کشوری در معرض دید عموم گذشته شده است.

وی افزود: این نمایشگاه نشان می دهد در بخش علمی، فناوری و دفاعی، پزشکی و علوم انسانی کارهای بزرگی انجام شده که بخش اندکی از آنها به نمایش مردم در آمده و شاخص ها و سنجش هایی که در بعد از پیروزی انقلاب و طی ۴۰ سال اخیر با وجود تحریم و فشارهای اقتصادی سیاسی و روانی و فرهنگی به دست آمده قابل قیاس با وضعیت پیش از انقلاب نیست.

سرلشکر باقری گفت: غرفه ای که اکنون در آن قرار داریم مختص به دستاوردهای سازمان انرژی اتمی است که به دست دانشمندان جوان این سازمان به دست آمده و نشان می دهد که جوانان ما توانستند تمام مراحل استخراج اورانیوم از معادن ایران و تبدیل آن به میله های سوخت هسته ای و به کار گیری و بهره برداری در نیروگاه اتمی بوشهر را به خوبی انجام دهند.

وی افزود: انشاالله در ۲۲ بهمن ملت بزرگ ایران نشان خواهد داد شاداب تر از گذشته در راهپیمایی شرکت می کنند و نشان می دهند با وجود مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده اند و کاستی های داخلی در مسائل انقلاب اسلامی و دفاع از نظام اسلامی پای کار هستند و در برابر نا ملایمتی ها ایستادگی می‌کنند و با وحدت و انسجام این مشکلات را پشت سر می گذارند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در این نمایشگاه ۴۵ سازمان دولتی و دانشگاهی دستاوردهای خود را در ۱۲۰ غرفه و ۱۰۰۰ دستاورد بومی و صددرصد ایرانی را در معرض دید قرار داده اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها