رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424538

هشدار تونی بلر نسبت به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا

ساعت 24- نخست وزیر سابق انگلیس روز یکشنبه در گفتگوی خود نسبت به خروج این کشور از اتحادیه اروپا بدون توافق هشدار داد.

style="text-align:justify"> تونی بلر، نخست وزیر سابق انگلیس روز یکشنبه در گفتگو با اسکای نیوز نسبت خروج لندن از اتحادیه اروپا بدون توافق دوجانبه هشدار داد.

تونی بلر که پیش از این از پارلمان انگلیس خواستار برگزاری دوباره همه پرسی شده بود، حال در تازه‌ترین اظهارات خود گفته است خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون هیچ توافقی برای اقتصاد لندن بسیار بسیار خطرناک خواهد بود و در فرایند مذاکرات ایرلند شمالی نتایج فاجعه‌باری را به همراه خواهد داشت.

تونی بلر با انتقاد از موضوع برگزیت، آن را باعث ایجاد شکاف بی سابقه در انگلیس دانسته است که می‌تواند تبعات جبران ناپذیری را به همراه آورد.

مسئله خروج انگلیس از اتحادیه اروپا که به برگزیت موسوم است در حال حاضر به بن بست رسیده و با وجود توافق اولیه ترزا می و رهبران اروپایی برای اجرای برگزیت، اما پارلمان انگلیس با این توافق به شدت مخالفت کرده و خواستار تجدید نظر اساسی در این توافق شده است.

از سوی دیگر در حالی که برخی نمایندگان پارلمان انگلیس خواستار خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا هستند، در مقابل ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا در دیدار اخیر خود با نخست وزیر انگلیس هرگونه مذاکره مجدد بر سر برگزیت را رد کرده است.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها