رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424596

ترامپ: وقتی رئیس‌جمهور شدم کشور به هم ریخته بود

ساعت 24- رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به انتشار جدول برنامه‌های روزانه‌اش در رسانه‌ها اعلام کرد که وقتی رئیس‌جمهور شده وضعیت آمریکا به هم ریخته بوده است.

style="text-align:justify">دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به انتشار جدول برنامه‌های روزانه‌اش در رسانه‌ها خاطرنشان کرد وقتی رئیس‌جمهور شدم کشور به هم ریخته بود و من چاره‌ای جز ساعت‌های طولانی کار نداشتم.

دونالد ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت رسانه‌ها توانستند به جدول برنامه کاری من دست پیدا کنند، کاری که انجام آن بسیار آسان است، اما لازم بود این امر به صورت مثبت گزارش می‌شد و نه منفی. من در مواقعی که از آن به عنوان "زمان کارهای اجرایی" یاد می‌شود، معمولا کار می‌کنم نه استراحت. در حقیقت، من احتمالا بیشتر از هر رئیس‌جمهور قبلی آمریکا کار می‌کنم.

ترامپ در توئیتی دیگر در این زمینه نوشت واقعیت این است که وقتی من رئیس‌جمهور شدم، کشور به هم ریخته بود. ارتشی فاقد توان لازم، جنگ‌های بی پایان، احتمال یک جنگ بالقوه با کره شمالی، مشکل کهنه سربازها، مالیات‌های سنگین، مقررات زیاد، مسائل مربوط به مرزها، مهاجرت و بهداشت،و غیره. من هیچ گزینه‌ای جز اینکه ساعت‌های طولانی کار کنم نداشتم!

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها