رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424597

ریزش کوه در نقاط مختلف مسیر جم به سیراف

ساعت 24- رئیس اداره راهداری‌وحمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان جم گفت: امروز به دلیل بارندگی در برخی نقاط مسیر جم به سیراف کوه ریزش کرده است.

style="text-align:justify">سامان قلی‌پور اظهار داشت: بارندگی از صبح امروز بدون وقفه آغاز شده و تا ساعت 18 امروز جم رکورددار بارش باران رحمت‌الهی در استان بوشهر بوده است.

رئیس اداره راهداری‌وحمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان جم بیان کرد: شهرستان جم به دلیل شرایط کوهستانی که دارد در مواقع بارندگی خطر ریزش کوه وجود دارد و اداره راه با تمام توان در خدمت‌رسانی به مردم آماده است.

وی تصریح کرد: امروز و در پی بارندگی که وجود داشت و همچنان نیز ادامه دارد در چندین نقطه مسیر پرتردد جم به سیراف کوه ریزش کرده و تردد در برخی ساعات با دشواری انجام شده است.

قلی‌پور خاطرنشان کرد: از ساعت 16 امروز تاکنون ریزش‌برداری در مسیر جم به سیراف توسط راهداران انجام می‌شود و با بسیج تمام امکانات برای رفع مشکلات مسیر در تلاش هستیم و نیروهای راهداری در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

وی بیان کرد:با توجه به احتمال ریزش کوه در نیمه‌های شب، راهداران شهرستان در محورها به صورت شیفت بندی گشت‌زنی خواهند کرد و مردم در صورت عدم ضرورت از محورهای کوهستانی تردد نکنند و در غیر این صورت با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها