رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424685

پروین: بازیکنان پرسپولیس را از نظر ذهنی به هم ریختند

ساعت24-اسطوره فوتبال کشورمان گفت: من خودم فوتبال بازی کردم و می‌دانم وقتی مثل دیروز قبل از بازی آن اتفاقات برای بازیکنان پرسپولیس رخ می‌دهد از نظر ذهنی به هم می‌ریزند.

div>
علی پروین در خصوص باخت روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: پرسپولیس در نیمه اول بازی خوبی انجام نداد، اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد و بازیکنان عملکرد بهتری داشتند، اما به هر حال باخت هم جزئی از فوتبال است و نمی‌شود انتظار داشت که یک تیم همیشه برنده شود. دیروز بازیکنان پرسپولیس روند خوبی در نیمه دوم داشتند، اما در نیمه اول دو گل خوردند و با وجود اینکه در نیمه دوم شرایط بازی بهتر شده بود، اما این باخت به دست آمد هر چند که هنوز زمان زیادی در لیگ باقی مانده و فرصت برای جبران کردن وجود دارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص حاشیه‌ها و اتفاقاتی که قبل از بازی رخ داده بود و بازیکنان را عصبی کرد، افزود: اگر اتفاقاتی که قبل از بازی رخ داده به همین صورت بوده باشد، قطعا از نظر روحی - روانی بازیکنان پرسپولیس را به هم ریخته‌اند، من خودم فوتبال بازی کرده‌ام و می‌دانم که وقتی شرایط را اینگونه فراهم می‌کنند، یک تیم از نظر روحی روانی به هم می‌ریزد و دیروز هم بازیکنان پرسپولیس درگیر همین موضوع شدند.

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره اتفاقات داوری و سوت‌هایی که دیروز زده شد،‌ خاطرنشان کرد: داوران ما همگی انسان‌های باشرف و باوجدانی هستند که سالم هم کار می‌کنند، اما اگر سوتی هم به اشتباه زده می‌شود، قطعا این اشتباه سهوی است، درباره صحنه پنالتی دیروز باید بگویم آن چیزی که من از تلویزیون دیدم پنالتی نبود و برخوردی بین بازیکن پرسپولیس و فولاد به وجود نیامد، اما باز هم می‌گویم که داوران ما سهوا اشتباه می‌کنند.

پروین درباره بازی فردای تیم سایپا مقابل تیم پنجاب هند که در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود، افزود: فردا تیم سایپا نماینده ایران است، همانطور که ذوب‌آهن، پرسپولیس و استقلال در آسیا نماینده ایران هستند و بحث رنگ‌ها وجود ندارد. من برای تیم سایپا و ذوب‌آهن در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم و همچنین آرزو می‌کنم که پرسپولیس و استقلال در آسیا بهترین نتایج را بگیرند تا پرچم ایران سربلند باشد. به همین دلیل فردا به ورزشگاه شهر قدس خواهم رفت تا از تیم سایپا به عنوان نماینده ایران حمایت کنم و در کنار سایر مردم این بازی را ببینم. همچنین از همین طریق از اهالی فوتبال و هوادارانی که در شهر قدس وجود دارند می‌خواهم که از تیم سایپا در بازی با نماینده هندوستان حمایت کنند تا این تیم بتواند از این مرحله عبور کند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها