رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424894

ورود سامانه بارشی از روز جمعه

ساعت 24- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از کاهش ۲ تا ۴ درجه‌ای دما در روزهای آینده خبر داد و گفت: با توجه به آخرین مدل‌های ماهواره‌ای هواشناسی سامانه بارشی از اواخر وقت روز جمعه وارد استان خواهد شد.

style="text-align:justify">محمدحسن باقری‌شکیب امروز با بیان اینکه آسمان استان تا روز جمعه صاف تا قسمی ابری و همراه با وزش ملایم باد خواهد بود اظهار کرد: فعلاً نباید منتظر پدیده بارشی باشیم.

وی با بیان اینکه از نظر تغییرات دمایی دمای هوا اکنون منفی ۲ درجه سانتیگراد است افزود: طی روزهای آینده با کاهش ۲ تا ۴ درجه‌ای هوا مواجه خواهیم شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به ورود سامانه بارشی عنوان کرد: با توجه به آخرین آمار نقشه‌های ماهواره‌ای هواشناسی سامانه بارشی از اواخر وقت روز جمعه وارد استان خواهد شد.

وی گفت: دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین منفی ۶ تا مثبت ۳ درجه سانتیگراد در نوسان بود افزود: از شهروندان تقاضا می‌شود در هنگام عبور از گردنه‌ها و مسیرهای برفی وسائل ایمنی همراه داشته باشند.

باقری شکیب خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته همدان و فامنین با منفی ۶ درجه سانتیگراد سردترین و نهاوند با ۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان بودند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها