رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427332

عبور سامانه بارشی ضعیف از کشور

ساعت24 -مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد شدید در استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان‌ و بلوچستان از بارش پراکنده در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا خبر داد.

احد وظیفه اعلام کرد: امروز (شنبه چهارم اسفند) با عبور سامانه بارشی ضعیف، در غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات جنوب شرق، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: فردا (یکشنبه پنجم اسفند) در بخش‌هایی از جنوب شرق کشور نیز بارش پراکنده رخ خواهد داد. همچنین پس‌فردا (دوشنبه ششم اسفند) در مناطقی از مرکز، شرق و جنوب شرق بارش پراکنده رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: پس فردا (دوشنبه ششم اسفند) خلیج فارس به ویژه مرکز و شرق آن مواج پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، از بعدازظهر فردا تا ظهر روز دوشنبه در مناطقی از کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان‌وبلوچستان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده، گفت‌: فردا (یکشنبه پنجم اسفند)، هوای تهران صاف، همراه با غبار محلی با حداکثر و حداقل دمای ۱۲ و پنج درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین پس‌فردا (دوشنبه ششم اسفند)، هوای تهران نیمه ابری با حداکثر و حداقل ۱۳ و هفت درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها