رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 432013

تشکیل پرونده برای نیمار به خاطر پُست جنجالی

ساعت 24- اظهارات تند نیمار علیه داوران بازی پی اس جی-منچستریونایتد ممکن است برای او به محرومیت یا جریمه مالی از سوی یوفا منجر شود.

div style="text-align:justify">پاری سن‌ ژرمن هفته گذشته در غیاب نیمار بازی برگشت یک هشتم نهایی مقابل یونایتد را با نتیجه 1-3 واگذار کرد و نتوانست از پیروزی 2-0 بازی رفت، دفاع کند. شکستی که منجر به حذف این تیم از لیگ قهرمانان شد.

گل سوم منچستر در وقت های تلف شده و با تشخیص VAR از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. پنالتی ای که حواشی زیادی را به دنبال داشت.

نیمار که به دلیل آسیب دیدگی در این دیدار حضور نداشت، لحظاتی بعد از پایان بازی در استوری اینستاگرامش پستی تند علیه یوفا و داوران منتشر کرد.

او زیر عکس صحنه منجر به اعلام پنالتی نوشت:" این بی شرمانه است و یوفا همچنان چهار نفر را انتخاب می کند که چیزی در مورد فوتبال نمی دانند و در صحنه آهسته تصاویر VAR را بررسی می کنند....اصلا خطای هندی صورت نگرفت! چطور وقتی پشت تان به توپ است، خطای هند می تواند باشد؟ آه.. بروید....»

پس از این اتفاق کمیته انضباطی یوفا وارد عمل شد و پرونده ای برای اظهارات ستاره برزیلی ترتیب داده شده است. اکنون امکان محرومیت وی به دلیل فحاشی به داوران وجود دارد.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها