رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 432136

کشف ۶۷ کیلوگرم تریاک از ۳ قاچاقچی در خیابان دماوند

ساعت24-رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، از انهدام باند قاچاق و توزیع تریاک در شرق تهران خبر داد.

در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از موادفروشان سابقه‌دار، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیاتی پایگاه نهم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد متهم در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر فعالیت گسترده‌ای داشته و به تازگی با خریداری یک محموله تریاک از قاچاقچیان جنوب کشور و دپو آن در مخفیگاه خود در خیابان دماوند، قصد توزیع آن را دارد.

به دنبال این موضوع و در پی تجمیع اطلاعات به دست آمده، پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم صادر شد.

در نهایت شامگاه دوازدهم اسفندماه تیمهای عملیاتی پایگاه نهم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ به مخفیگاه متهم اعزام شدند و پس از چندین ساعت مراقبت نامحسوس سرانجام متهم و دو همدستش را حین ورود به مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ محمد بخشند؛ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با اعلام این خبر گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 67 کیلو و 400گرم تریاک کشف شد و هر سه متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی ضمن اعتراف به جرائم ارتکابی به همراه پرونده در اختیار دادسرا قرار گرفتند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها