رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 432307

کشف ۲۳۰۰ کیلوگرم گوشت تنظیم بازار از دو قصابی

ساعت 24- رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قدس با اشاره به تشدید نظارت بر بازار شب عید در شهرستان قدس گفت: ۲۳۰۰ کیلوگرم از گوشت‌های تنظیم بازار از دو قصابی شهر قدس کشف و در همان محل به نرخ دولتی توزیع شد.

style="text-align: justify;"> خیام حبیبی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قدس اظهار داشت: با توجه به نزدیکی آغاز سال جدید و افزایش تب و تاب بازار شب عید، تشدید نظارت بر بازار و برخورد قاطع با متخلفین و کنش‌گران اقتصادی در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار دارد.

وی تصریح کرد: در توزیع گوشت‌های سهمیه‌ای تخلفی رخ داد که برخی واحد‌های قصابی گوشت‌های تنظیم بازار را خریداری می‌کردند و به نرخ آزاد به فروش می‌رساندند که طی نظارت‌های اداره تعزیرات ۲۳۰۰ کیلوگرم از این گوشت‌ها از دو قصابی کشف و در همان محل به نرخ دولتی توزیع شد و واحد صنفی مربوطه جریمه شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قدس خاطرنشان کرد: در ۳ ماهه پایانی سال و در راستای نظارت بر اصناف یک واحد صنفی نانوایی در قدس پلمب شد.

حبیبی بیان داشت: در حوزه کالا و خدمات یا شکایات مردمی و ... اعم از صنفی، غیرصنفی تعداد ۱۴۸۵ فقره پرونده در سال ۹۷ تشکیل شد که به تعداد ۱۳۵۶ فقره از آن مورد رسیدگی قرار گرفت و حکم نهایی صادر شد که در حال حاضر مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های متشکله ۱۰ روز کاری می‌باشد و هدف قانون گذار نیز رسیدگی در کوتاهترین زمان با دقت کامل است.

وی ادامه داد: برای تداوم نظارت بر بازار و عدم سوءاستفاده در روز‌های اولیه سال و تعطیلات عید نوروز واحد‌های گشت اداره تعزیرات بر اصناف سطح شهر نظارت خواهند داشت.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها