رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 432314

قطبی: حقمان خورده شد

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حق ما مقابل سپاهان تساوی نبود اما در صحنه پنالتی حقمان خورده شد.

style="text-align:justify">افشین قطبی سرمربی فولاد خوزستان بعد از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان گفت: احساسات زیادی درونم است و خوشحال شدم دیدم مردم خوزستان ما را تشویق کردند. آن‌ها امروز جوی بین‌المللی ساختند. بازیکنانم امروز موقعیت‌های خوبی ساختند و با گرفته شدن پنالتی حقمان خورده شد. با این حال بازیکنانم در بیست دقیقه پایانی مثل شیر برگشتند. تمام ایران و آسیا دیدند که فولاد زنده است و آینده روشنی دارد.

او همچنین در واکنش به اعتراض یک خبرنگار به تعویض‌هایش بیان کرد: شما وقتی مربی شدید تعویض‌های دلخواهتان را انجام دهید. بعد از این بازی قشنگ، درباره خود بازی صحبت کنیم بهتر است.

سرمربی فولاد همچنین بیان کرد: احترام زیادی برای آقای قلعه‌نویی قائلم. شاید احساساتتان در کنار زمین اجازه ندهد بازی را دقیق ببینید. معتقدم امروز حق فولاد، برد بود.

قطبی افزود: همانطور که گروه‌های مختلفی در خوزستان هشت سال با صدام حسین جنگیدند، اگر فولاد هم بخواهد موفق باشد باید مثل زمان جنگ یکدست شود. خوزستان باید عشقش و مردانی که برای این سرزمین جان دادند را زنده کند. اگر فولاد یکدست شود و همه برای پیشرفت خوزستان تلاش کنند، می‌تواند در فوتبال ایران بدرخشد.

سرمربی فولاد در بخش دیگری از نشست خبری در دفاع از تعویض‌هایش تصریح کرد: در فوتبال اگر تعویضی می‌کنیم و پیروز می‌شویم می‌گویند تعویض طلایی بود. طرح صحبت‌هایی درباره تعویض آسان است اما من فکر می‌کنم تعویض‌هایی که من کردم به موقع بودند.

او همچنین خاطرنشان کرد: گاهی اوقات بازیکنان جایگیری مناسب و بازی‌خوانی خوبی نداشتند. گروهی از بازیکنان عقب و گروهی به جلو می‌رفتند. باید به آن‌ها حق دهیم چون برای اولین‌بار در این ورزشگاه بازی می‌کردند و شوکه شده بودند. البته سپاهانی‌ها باتجربه‌تر بودند چون تیم پرمهره‌ای است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها