رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 436722

هشدار سازمان اطلاعات آلمان در زمینه حملات مجدد داعش در این کشور

ساعت24 -رئیس سازمان اطلاعات داخلی آلمان نسبت به افزایش تهدیدها از سوی عناصر جدا شده داعش و انجام عملیات تروریستی در این کشور هشدار داد.

laquo;توماس هالدنوانگ» رئیس دستگاه اطلاعات داخلی آلمان یکشنبه در مصاحبه با روزنامه «ولت ام‌سنتاگ» نسبت به افزایش تهدید نیروهای شکست خورده داعش در سوریه و عراق و انجام عملیات در این کشور هشدار داد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «دویچه وله» هالدنوانگ گفت تعداد اسلامگرایان افراطی در آلمان در سال 2018 به 2240 نفر افزایش یافته است.

هالدنوانگ گفت: «نمی‌توانم درباره داعش کاملا روشن صحبت کنم اما این گروه می‌تواند در هر زمان حمله‌ای را در آلمان انجام دهد.»

رئیس دستگاه اطلاعات داخلی آلمان گفت که داعش هنوز با تمرکز بر خلافت مجازی می‌تواند برای حملات تروریستی نیرو جذب کند. وی اذعان داشت که برای این کشور امکان رصد فعالیت تمام مظنونان تروریستی ممکن نیست.

مقام ارشد آلمانی در خاتمه در زمینه رصد شبکه‌های پیام رسان‌ گفت، ما قادریم در ظاهر تلفن‌ها را رصد کنیم، اما آنچه که در پیام رسان‌ها رخ می‌دهد اغلب از ما مخفی می‌ماند و تروریست‌ها و افراطگرایان دقیقا می‌دانند که چگونه بدون جلب توجه با هم در تماس باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها