رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 436846

مالک تراکتورسازی:حالا که تا اینجا آمده‌ایم فقط جام را میخواهیم

ساعت24 -محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد محسن فروزان دروازه‌بان این تیم باید امروز در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر شود.

محمدرضا زنوزی درباره آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی برای هفته‌های پایانی لیگ برتر اظهار داشت: من با کادر فنی و مسعود شجاعی صحبت کردم،‌ آن‌ها وضعیت تیم را خوب توصیف کردند و گفتند شرایط آرمانی است. همبستگی خیلی خوبی هم برای پنج بازی آینده به وجود آمده و شرایط عالی است.

وی در خصوص آخرین وضعیت محسن فروزان نیز تصریح کرد: فعلاً من تشخیص دادم که این بازیکن کنار تیم نباشد. تا کمیته انضباطی بررسی لازم را انجام ندهد فروزان کنار تیم نخواهد آمد، البته من یکشنبه به کمیته اخلاق رفتم و با آقای تورک (رئیس کمیته اخلاق) صحبت کردم. ظاهراً فروزان هم باید امروز به کمیته اخلاق برود.

مالک باشگاه تراکتورسازی در مورد بازی‌های باقی‌مانده این تیم تا پایان فصل و حساسیت هواداران تراکتورسازی برای انتخاب داوران از سوی کمیته داوران تصریح کرد: ما وقتی از اشتباه داوری صحبت می‌کنیم باید این موضوع را قبول کنیم که اشتباهات داوری اجتناب‌ناپذیر است. ما اشتباه داوری عمدی و سهوی را باید از هم جدا کنیم و سعی کنیم اشتباهات عمدی در مسابقات ما رخ ندهد. همچنین باید تلاش کنیم داوران خوبی برای بازی‌های ما انتخاب شوند و بتوانند به صورت عادلانه قضاوت کنند. خدا را شکر تیم ما به نحوی بسته شده است که نیاز به کمک داور نداریم. فقط حق تراکتورسازی را نخورند و حق‌مان را بدهند. از فدراسیون فوتبال و از تمام ارکان این فدراسیون تقاضای‌مان همین است. از هیچکس تقاضای غیرمشروع نخواهیم داشت. قدرت تیم ما اول از همه به خداوند و بعد به تماشاگران و بعد از آن به خود تیم است که خدا را شکر به نحوی بسته شده که هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

زنوزی در مورد درگیری هواداران تیم تراکتورسازی و سپیدرود در پایان بازی‌ این دو تیم و رسیدگی به این اتفاقات گفت:‌ما تمام مستندات را جمع‌آوری و به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فرستادیم تا این موارد را بررسی کنند. سعی ما این است که اجازه ندهیم هیچ اجحافی در حق هواداران تراکتورسازی رخ دهد و در حال پیگیری هستیم.

وی در رابطه با آخرین وضعیت کوین کنستانت و لی‌هری‌اروین دو بازیکن خارجی تیم تراکتورسازی یادآور شد: هنوز حضور این دو بازیکن در تراکتورسازی منتفی نشده است، منتها ما قراردادهای آنها را تعلیق کرده‌ایم. فعلاً هیچ هزینه‌ای هم پرداخت نمی‌شود تا در آینده نزدیک با آنها به توافق برسیم که یا برگردند و یا کلاً کنار گذاشته شوند. در هر صورت ان‌شاالله برای فصل آینده بهتر از این‌ بازیکنان را هم خواهیم آورد.

مالک باشگاه تراکتورسازی که با برنامه موج فوتبال شبکه سهند آذربایجان شرقی صحبت می‌کرد، در ادامه تصریح کرد: الان یکی دو روز است در خصوص کلین‌شیت‌ها و هفت بازی گل نخورده تراکتورسازی صحبت می‌شود. خواهش من این است ما همه این‌ها را پای دروازه‌بان تیم نگذاریم! در آن مسابقات خط دفاع و همه بازیکنان باعث شدند که به دروازه فشار کمتر بیاید و متأسفانه اینها نادیده گرفته می‌شود. ما باید همه این موضوعات را مدنظر بگیریم. تمام کلین‌شیت‌ها را نباید به پای دروازه‌بان بنویسیم، از آن طرف هم اگر گل‌های زیادی خورده می‌شود نباید همه را به پای دروازه‌بان نوشت. با این حرف‌ها تمام زحمات بازیکنان دیگر را قربانی دروازه‌بان می‌کنیم.

زنوزی با اشاره به صحبت‌های خود در گذشته که عنوان کرده بود انتظار قهرمانی از تراکتورسازی در فصل جاری لیگ برتر را ندارد، گفت: من هیچ‌وقت نگفتم جام نمی‌خواهیم، من گفتم ما امسال تیم را با توجه به محدودیت‌هایی که داشتیم برای قهرمانی نبسته‌ایم. من تمام سعی‌ خودم را کردم تا تیم را قوی‌تر ببندم تا به هیچ چیز دیگری نیاز نداشته باشیم، منتهی وقتی تیمی قهرمانی می‌شود تنها این نیست که بازیکنان بزرگ و خوب بیاوریم تا نتیجه بگیرد. این به تنهایی کافی نیست، بازیکنان خوب و بزرگ موثر هستند،‌ اما از همه مهم‌تر هماهنگی تیم است. تیم‌هایی دیگر که در کشور ما و همه جای دنیا به طور مستمر نتیجه می‌گیرند، به خاطر این است که بازیکنان آن تیم چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و از یکدیگر شناخت دارند.

وی افزود: همه این مسائل در قهرمانی دخیل است. پس وقتی من می‌گویم ما امسال برای قهرمانی برنامه‌ریزی نکردیم، به خاطر این است که بازیکنان تیم باید با هم هماهنگ شود. ما در ابتدای فصل توانستیم بهترین بازیکنان را جذب کنیم و حتی فقط به سهمیه لیگ برتری قانع نشدیم و سه کاپیتان تیم ملی را جذب کردیم و توانستیم به تیم‌مان شخصیت بدهیم. الان قبول کنید وقتی اسم تراکتورسازی می‌آید همه تیم‌ها با احترام در مورد آن صحبت می‌کنند. این نیست که ما جام را نخواهیم،‌ ما تا به اینجا آمده ایم و جام را هم می‌خواهیم، ولی تیم برای قهرمانی بسته نشده است. حالا که تا اینجا آمده‌ایم جام را هم می‌خواهیم اما نباید تیم را تحت فشار قرار دهیم. تراکتورسازی تیمی است که باید به هماهنگی 90 درصدی برسد تا نتایج خوبی کسب کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها