رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 436912

چهار نفر به اتهام قاچاق انسان و برده‌داری در انگلیس بازداشت شدند

ساعت24 -پس از گزارش ورود مشکوک عده‌ای از یک قایق به یک ون در انگلیس، پلیس این کشور 4 عضو باند قاچاق انسان را دستگیر کردند.

پلیس انگلیس می‌گوید چهار نفر را در ارتباط با پرونده قاچاق انسان و برده‌داری مردن بازداشت کرده است.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، صبح روز جمعه در شهر «دوون» انگلیس، گزارشی مبنی بر سوار شدن ۲۹ مرد، زن و کودک از یک قایق به درون خودرو ون به دست پلیس رسید. متعاقب این گزارش، پلیس این خودرو را در خیابانی متوقف کرد.

چهار انگلیسی دخیل در این ماجرا، به اتهام «برده‌داری مدرن» و «قاچاق انسان» و شراکت در مهاجرت غیرقانونی بازداشت شدند. این چهار نفر روز دوشنبه محاکمه می‌شوند.

سال ۲۰۱۵ در انگلی قانونی علیه برده‌داری مدرن وضع شد که مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. چندی پیش «ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا وعده داد جهان را از دست «شرارت وحشیانه برده‌داری مدرن» خلاص می‌کند.

با این حال بنا به گزارش آژانس ملی جرایم انگلیس، میزان قاچاق انسان در سال ۲۰۱۸، در این کشور ۳۶ درصد افزایش داشته است. آمار این آژانس نشان می‌دهد سال گذشته میلادی، ۶۹۹۳ نفر قربانی بالقوه آن‌چه «برده‌داری مدرن» نامید، شده‌اند.

خرداد امسال پایگاه خبری «اسپوتنیک» گزارش داد، تحقیقات «گروه پارلمانی فراحزبی تحقیق بر روی فحشای بین‌المللی» نشان داده که قاچاق انسان برای فحشا، در انگلیس و ولز، در «مقیاس انبوه» انجام می‌گیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها