رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 438543

بیانیه شدیداللحن حزب‌الله علیه آل سعود

ساعت 24- حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به شدت اعدام انجام شده از سوی رژیم سعودی را محکوم کرد و آمریکا را شریک اصلی جنایات آل سعود دانست.

style="text-align: justify;">حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعدام‌های انجام شده از سوی رژیم سعودی را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: حزب الله، جنایت شنیع اعدام‌های مرتکب شده از سوی رژیم جنایتکار سعودی علیه دهها غیرنظامی بی گناهی که جز مطالبه حق آزادی گناهی مرتکب نشده بودند، را محکوم می‌کند و همبستگی و همدردی کامل خود را با خانواده شهدا اعلام می‌کند و از خداوند طلب صبر برای این خانواده‌ها می‌کند.

حزب الله بیان کرد: این خون‌های بی گناه ریخته شده شده به مثابه مشعلی برای ملت مظلوم خواهد ماند که مسیرش را نورانی می‌کند و راهش را به سوی رهایی روشن می‌کند. سنت الهی این است که پیروزی از آنِ مستضعفان است و ظالمان نابود می‌شوند.

در این بیانیه آمده است: آمریکا شریک اساسی این نظام در جنایت شنیعی است که از زمان شکل گیری اش به زور شمشیر و قتل و کشتارهای جماعی در هر مکانی مرتکب شده است و آمریکا مسئول حمایت از این رژیم و سوق دادن جامعه جهانی به چشم پوشی از جنایات شنیع آن برای حفظ منافع مالی و نفتی است.

حزب الله اعلام کرد: ما از ملت‌های دنیا و سازمان‌های بین المللی و انسانی و حقوق بشری می‌خواهیم که ندای خود را بالا ببرند و به دولت‌های خود و در رأس آن آمریکا برای رسوا کردن این رژیم قاتل و وحشی و فاش کردن روابطش و نقشش در ایجاد سازمان‌های تروریستی و حمایت و سرپرستی آنها، فشار وارد کنند.

حزب الله سکوت مشکوک جهانی در قبال جنایاتی که رژیم سعودی و ادوات وهابیت در سراسر دنیا انجام می‌دهند را محکوم کرد و سکوت در قبال این جنایات به ویژه اعدام‌های اخیر را علت ادامه جنایات بی پایان رژیم سعودی دانست.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها