رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 442094

زمان پخش «فوق‌لیسانسه‌ها» مشخص شد

ساعت24 - رضا جودوی تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «فوق لیسانسه‌ها» از زمان نمایش این سریال خبر داد.

لیسانسه‌ها
style="text-align:right">این روزها سریال‌های ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌روند. روزگاری در همین ماه مبارک سریال‌هایی مثل «صاحبدلان»، «همسایه‌ها»، «سفرسبز»، «وفا» و حتی «کت جادویی» پخش می‌شد و مخاطب تماشای این سریال‌ها را به هر نوع تفریح دیگری ترجیح می‌داد، آیا امروز این اتفاق می‌افتد؟

زمان پخش «فوق‌لیسانسه‌ها» مشخص شد

رضا جودی تهیه‌کننده سریال‌های مختلف در پاسخ به این سوال گفت: نوستالژی را متن و ایده خوب می‌سازد و شرایط ایده‌آلی که مدیران رسانه‌ملی فراهم می‌کنند. صداوسیما آنقدر پای کار «صاحبدلان» ایستاد و پشتیبانی کرد تا این کار قرآنی به نحو احسن ساخته شد.

وی افزود: لطف خدا شامل حال ما شد که «صاحبدلان» یک مجموعه قرآنی هنوز هم در بازپخش مشتری‌های فراوانی دارد. متن خوب علیرضا طالب‌زاده و کارگردانی محمدحسین لطیفی یک سریال موردپسند مخاطب را به ارمغان آورد. نکته مهم حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خوب مدیران تلویزیون بود که امروز هم می‌تواند این چارچوب‌ها کنار هم قرار بگیرند و البته حرفه‌ای‌ها و کاربلدها در میدان باشند.

جودی با اشاره به اینکه تلویزیون نیروهای خوب خود را از دست داده است، تأکید کرد: امروز هم کارهای خوبی ساخته می‌شوند و حتی در این رمضان و مناسبت‌های دیگر هم کار خوب کم نیست. اما چرا کمتر به نوستالژی تبدیل می‌شوند؟ چون تلویزیون نیروهایی را از دست داده و بازار کار تازه‌ای به نام شبکه نمایش خانگی بوجود آمده است. آن بازار کار شرایط بهتری دارد و زودتر به سرمایه می‌رسند. آزادی عمل بیشتری دارند و نیروهای کیفی تلویزیون جذب آن بازارها شده‌اند. مدیران ما در رسانه‌ملی بایستی هرچه زودتر به فکر تربیت و پرورش نیروهای کاربلد برای ساخت برنامه‌ها و سریال‌هایشان باشند و خلأها را پوشش دهند.

این تهیه‌کننده با سابقه تلویزیون در حال حاضر «فوق‌لیسانسه‌ها» را برای کنداکتور پاییز آماده می‌کند. او درباره این سریال گفت: سریال ۴۰ قسمتی «فوق لیسانسه‌ها» ۲۸ روز است تصویربرداری می‌شود و ۶، ۷ ماه زمان می‌برد. قطعاً جذاب‌تر از فصل‌های قبلی است و فکر نمی‌کنم بتوانیم «فوق لیسانسه‌ها» را در فصل‌های بعدی ادامه دهیم. چرا که بازیگران ما همچون «هوتن شکیبا» و حتی خود سروش صحت به دلیل حضور در پروژه‌های سینمایی به سختی می‌توانند در ادامه با ما همکاری داشته باشند. بنابراین ساخت فصل بعدی «فوق‌لیسانسه‌ها» کار سختی است و بعید می‌دانم «فوق‌لیسانسه‌ها» فصل بعدی داشته باشد.

زمان پخش «فوق‌لیسانسه‌ها» مشخص شد

وی در خصوص رسیدن «فوق لیسانسه‌ها» به کنداکتور اواخر پاییز یا زمستان، تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است هرچه زودتر «فوق‌لیسانسه‌ها» را به آنتن برسانیم؛ چون مردم منتظر تماشای آن هستند. احتمالاً اواخر پاییز یا زمستان، «فوق‌لیسانسه‌ها» به تلویزیون می‌آیند.

«فوق لیسانسه‌ها» به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و کارگردانی سروش صحت، اواخر فروردین‌ماه در دانشگاه خوارزمی واقع در خیابان مفتح کلید خورد تا برای پخش از شبکه سه سیما آماده شود. هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران، آتنه فقیه نصیری از بازیگران مشترک در دو فصل این سریال هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها