رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 442096

امیرحسین صدیق، روحانی جدی «طبقه دوم»

ساعت24 - امیرحسین صدیق که به تازگی در نقش یک روحانی مقابل دوربین «طبقه دوم» رفته در این فیلم نقش یک روحانی را بر عهده دارد.

امیرحسین صدیق.jpg
style="text-align:right">امیرحسین صدیق که به تازگی در نقش یک روحانی مقابل دوربین «طبقه دوم» رفته در این فیلم نقش یک روحانی را بر عهده دارد.

امیرحسین صدیق، روحانی جدی «طبقه دوم»

امیرحسین صدیق بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های حال حاضر خود اظهار داشت: به تازگی در فیلم «طبقه دوم» به کارگردانی کریم رجبی و تهیه کنندگی علیرضا بیاتی در نقش یک روحانی مقابل دوربین رفته ام. پیش از این نیز نقش یک روحانی را بازی کرده بودم و چنین شخصیتی برایم بسیار جالب است. از آنجا که کاراکتر روحانی در این فیلم یک روحانی متفاوت است از بازی در آن استقبال کردم.

وی افزود: سادگی این شخصیت را دوست داشتم. کاراکترم در «طبقه دوم» با وجود اینکه یک روحانی محسوب می شود اما شخصیتی امروزی و به دور از طنز اضافه است. در صحبت هایم با کریم رجبی کارگردان این فیلم به این نتیجه رسیدم که «طبقه دوم» می تواند اثری متفاوت و خوب باشد که نظر مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند.

امیرحسین صدیق، روحانی جدی «طبقه دوم»

بازیگر مجموعه تلویزیونی «نسل سوخته» در پایان اظهار داشت: گروه سازنده «طبقه دوم» گروهی حرفه ای و با تجربه است که پیش از این نیز در کنار هم در ساخت اثری دیگر حضور داشته و با هم هماهنگی بسیاری دارند. مدتی است که بیشتر از قبل گزیده کار شده ام، حضور مستدام و کم کاری هر دو می تواند به یک بازیگر آسیب بزند و من سعی دارم حضورم در سینما و تلویزیون به گونه ای باشد که آزار دهنده نباشد. امیدوارم تولید «طبقه دوم» به خوبی پیش برود و این فیلم نیز بتواند مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها