رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 442260

پرونده قاتل ۲روحانی در مرحله رسیدگی است

ساعت24-سرپرست فرمانداری کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پرونده یحیی کاروانی قاتل 2 روحانی مولوی عبدالوهاب و حافظ محمد صالح ساکن بخش زرآباد این شهرستان در مرحله رسیدگی است.

style="text-align:justify">سرپرست فرمانداری کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پرونده یحیی کاروانی قاتل 2 روحانی مولوی عبدالوهاب و حافظ محمد صالح ساکن بخش زرآباد این شهرستان در مرحله رسیدگی است.

ابابکر بلوچ عصر چهارشنبه در تشریح جزییات این پرونده اظهار داشت: پس از وقوع قتل در سال 1396 در شهر چابهار پرونده ای برای یحیی کاروانی در دادگستری چابهار تشکیل شده است.

وی افزود: چون پرونده در مرحله رسیدگی است قاضی با دریافت وثیقه این فرد را در روزهای گذشته آزاد کرده که سبب ناراحتی مردم و به ویژه خانواده مقتولان شده است.

وی بیان کرد: چون قاتل و مقتولان در حوزه بخش زرآباد شهرستان کنارک ساکن هستند سریعا این مورد را بررسی کرده و موارد نگرانی را به مسئولان قضایی و احتمال درگیری و وقوع قتلی دیگر را گوشزد کرده ام.

وی ادامه داد: برخی از مردم و خانواده مقتولان مدعی اند که چون یحیی کاروانی قاتل این 2 روحانی وابسته به برخی نهادهای نظامی و اطلاعاتی است رسیدگی به پرونده و صدور حکم بی نتیجه خواهد ماند.

سرپرست فرمانداری کنارک تصریح کرد: متاسفانه به دلیل بی تدبیری مسئولان قضایی چابهار در آزادی قاتل در کمتر از 2 سال از بازداشت و عدم صدو حکم، روز گذشته خانواده این 2 روحانی اهل سنت و شماری از مردم زرآباد در مقابل دادگستری چابهار تجمع و پلاکاردهایی از عکس صحنه قتل و دست نوشته هایی را به نمایش گذاشته اند و سپس با عکاسی و فیلمبرداری و پخش آنها در شبکه های اجتماعی نارضایتی و بی اعتمادی به نظام و دستگاه قضایی را بیشتر کرده است.

مسئولان قضایی چابهار تا کنون در مورد این خبر اظهار نظر نکرده اند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها