رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 442659

بداقبال‌ترین زوج تاریخ معاصر را بشناسید

ساعت 24 - یکی از تفریحات مهم در زندگی هر فرد سفر است و این سفر وقتی جذاب‌تر می‌شود که یک زوج آن را انجام دهند. اما برخی افراد نیز در جریان سفر خود دچار بدشانسی می‌شوند.

خبر
در سال ۲۰۰۱، یک زن و شوهر انگلیسی به نام، جیسون و جنی کایرنز لارنس، تصمیم گرفتند سفری جذاب را به نیویورک آغاز کنند، اما آن‌ها هرگر فکر نمی‌کردند این سفر شروع بداقبالی‌های آنان شود.

روزی که برج‌های دوقلو در نیویورک مورد حمله قرار گرفتند، تعداد زیادی از افراد خواسته و ناخواسته در نیویورک حضور داشتند؛ بنابراین موضوع حضور جیسون و جنی در این رخداد، چندان عجیب نبود. با این وجود این حادثه تا حدی روحیه آنان را به هم ریخت که تا ۴ سال بعد مسافرت خارج از شهر را انتخاب نکردند.

با همه این‌ها پس از ۴ سال و بالاخره در سال ۲۰۰۵ تصمیم گرفتند سری به لندن بزنند. سفر آن‌ها در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۰۵ انجام شد و درست در همان روز چهار بمب گذار انتحاری بریتانیا به مترو و شبکه اتوبوس این شهر حمله کردند. این حادثه باعث شد کار این زوج به درمانگر و مشاور برسد و آنان دچار این حس شوند که بدقدم هستند.

بالاخره جلسات مشاوره و روان درمانی جواب داد و ۳ سال بعد آن‌ها در سال ۲۰۰۸ تصمیم گرفتند سری به مومبای بزنند. اما این سفر درست مصادف با زمانی بود که این شهر در روز ۲۶ نوامبر توسط تروریست‌ها مورد حمله قرار گرفت.

این زن و شوهر پس از این سه حادثه همزمان معروف و بدنام شدند و رسانه‌ها سفرها و تعطیلات آنان را مساوی حملات تروریستی دانستند. اما شاید بی انصافی باشد که آنان را بدقدم بدانیم و نگوییم که این ماجراها چه اثرات منفی بر روحیه آنان گذاشته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها