رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 443093

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

استیضاح وزیر ورزش به صحن مجلس می رود

ساعت 24- سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه نمایندگان از توضیحات وزیر ورزش و امور جوانان در نشست امروز این کمیسیون قانع نشده اند، گفت: استیضاح وزیر در صحن علنی مجلس بررسی می شود.

style="text-align:justify">حجت الاسلام احد آزادیخواه با تشریح نشست امروز کمیسیون فرهنگی افزود: بررسی استیضاح وزیر ورزش و امور جوانان و طرح پرسش 5 نماینده از وزیر ورزش در دستور کار امروز این کمیسیون قرار داشت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دستور کار نخست را بررسی استیضاح وزیر ورزش و جوانان عنوان و تصریح کرد: این بررسی در چند محور مطرح شد که مهمترین آنها را می توان اتفاقات غیر فرهنگی ورزشگاه‌ها، اقدامات خلاف اخلاق و قانون همچون شرط ‌بندی، تفرقه قومی در ورزشگاه‌ ها، عدم عدالت‌ محوری در رویکرد وزارت ورزش و نبود اهتمام جدی در وزارتخانه در خصوص جوانان برشمرد.
آزادیخواه اضافه کرد: نمایندگان از توضیحات آقای سلطانی فر قانع نشدند، لذا قرار شد طرح استیضاح برای بررسی به صحن علنی مجلس ارجاع شود.
نماینده مردم ملایر در مجلس دهم شورای اسلامی درباره دستورکار دوم کمیسیون فرهنگی اظهارداشت: تعدادی از نمایندگان پرسش های خود را در حوزه‌های مختلف از وزیر ورزش مطرح کردند و سه تن از این نمایندگان ( حسنی جویباری، موسوی لارگانی و پژمان‌فر) از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند.
وی افزود: اما آقای احمدی لاشکی از پاسخ وزیر قانع شد و عبداللهی برای اظهار نظر خود فرصت داد.
آزادیخواه محورهای سوالات نمایندگان از وزیر را بی‌عدالتی در توزیع درآمدها و اعتبارات وزارت ورزش، عزل و نصب‌های غیرقابل دفاع فدراسیون‌های ورزشی و فعالیت مربیان مرد برای دختران و زنان ورزشکار عنوان کرد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها