رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 443994

جاده هراز و چالوس فردا یکطرفه میشود

ساعت24 - رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده‌های هراز و چالوس فردا دوشنبه ۶ خرداد یکطرفه می‌شود.

هراز
رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده‌های هراز و چالوس فردا دوشنبه ۶ خرداد یکطرفه می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی فردا در جاده‌های هراز و چالوس اعمال می‌شود.
وی افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۶ خردادماه ازکرج به مرزن آباد ممنوع است.
سرهنگ علیرضا قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۶ خردادماه از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.
رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد همه وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر روز دوشنبه ۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد فردا از رودهن به آمل ممنوع است.
وی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۷ بعد از ظهر روز دوشنبه ۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد فردا از آب اسک به رودهن محدوده مشاء یک طرفه می‌شود.
رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: آمد و شد انواع موتورسیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز سه شنبه هفتم خردادماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.
سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، گفت: آمدوشد همه تریلر‌ها از محور هراز ممنوع شد.
وی افزود: آمدوشد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه دوم ششم خردادماه از این محور ممنوع است.
رئیس پلیس راه استان مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده های استان را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.


نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها