رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 445798

والیبال ایران به مرحله بعد صعود میکند

ساعت24 - ملی پوش اسبق والیبال ایران گفت: امروز بازی ساده‌ای مقابل آرژانتین نداریم اما معتقدم بچه‌ها اگر همان بازی دیروز مقابل برزیل را انجام دهند این تیم را از پیش‌رو برخواهیم داشت.

style="text-align:justify">تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 در یک بازی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 نتیجه را به پر افتخارترین تیم والیبال جهان واگذار کرد. بهنام محمودی، پیشکسوت والیبال ایران، درباره این دیدار به خبرنگار برنا گفت: من از همین جا به همه بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم، واقعاهمه بازیکنان خوب بودند و تیم ایران بازی خوب و در خشانی از خود به نمایش گذاشت.

کارشناس والیبال کشور افزود: در ست چهارم می‌توانستیم کار را تمام کنیم و این یک واقعیت است که برزیل با خوش شانسی توانست آن ست و در نهایت بازی را به سود خود به پایان برساند. البته نباید از بازیکنان تراز اول برزیل هم به راحتی گذشت به غیر از برنو، یکی از پاسورهای معروف این تیم، بقیه بازیکنان معروف و نامی این تیم حضور داشتند.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال درباره نتیجه‌گیری این تیم در هفته دوم هم اظهار داشت: من معتقدم ما با 5-6 امتیاز دیگر این هفته را به پایان می‌رسانیم و همچنان هم جزو تیم‌های صدر جدول خواهیم بود. امروز بازی ساده‌ای مقابل آرژانتین نداریم اما معتقدم بچه‌ها اگر همان بازی دیروز مقابل برزیل را انجام دهند این تیم را از پیش‌رو بر خواهیم داشت. بازی آخر هم مقابل ژاپن به دلیل میزبانی این تیم و جوی که هواداران آنها ایجاد می‌کنند تمرکز بالا می‌طلبد وگرنه به لحاظ فنی ما بسیار بالاتر از آسیا هستیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها