رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 446421

توصیه‌های مهم عضو شورای نگهبان به بازرسان این شورا؛ در تایید و ردصلاحیت‌ها سلایق شخصی کنار گذاشته شود

ساعت24 -عضو شورای نگهبان گفت: در تایید یا رد صلاحیت‌ها باید سلایق شخصی کنار گذاشته شود و آنچه در این زمینه اهمیت دارد عمل به قانون و شرع مقدس است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

آیت‌الله مهدی شب‌زنده‌دار جهرمی، شامگاه دوشنبه در همایش بصیرتی ناظرین شورای نگهبان شهرستان جهرم فارس افزود: نباید در تأیید صلاحیت افراد تسامح و خلاف قانون عمل شود و هدف شورای نگهبان عمل به قانون و رعایت شرع مقدس است.

وی اظهار کرد: باندبازی، حزب‌گرایی، قوم و خویش‌بازی خلاف قانون است و یک ناظر شورای نگهبان باید در مقام نظارت هیچ فرقی میان برادرش و سایرافراد قائل نباشد.

شب زنده دار جهرمی ابراز کرد: وسواسی بودن و نامتعادل عمل کردن نیز امری غلط است و مفهوم انقلابی‌بودن، بی‌ضابطه عمل کردن نیست و باید قانون اساسی معیار باشد.

عضو شورای نگهبان بیان کرد: درست است که مشکلات داخلی و خارجی سبب شده تا گلایه‌هایی در جامعه وجود داشته باشد، اما مردم تمام مسائل را به یکدیگر پیوند نمی‌زنند و با بصیرت، صبر و انقلابی خود در مناسبت‌های مختلف این وفاداری به نظام و انقلاب را به اثبات می‌رسانند.

وی ادامه داد: مردم به مبانی و ارزش‌های انقلاب توجه دارند و حضور درخشان مردم در تشییع طلبه همدانی و امام جمعه کازرون، مورد تحسین همگان بود.

شب زنده دار جهرمی افزود: نقش بازرسان شورای نگهبان پراهمیت و تحقیقات محلی به عنوان بازوان شورای نگهبان بسیار مهم است و می‌تواند به صورت چشمگیر خطاها و اشتباه‌ها را کاهش دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها