رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 446760

سردار قاسم رضایی: برخی کشورهای حوزه خلیج فارس فتنه‌گاه جنایات در منطقه هستند

ساعت24-فرمانده مرزبانی ناجا برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس را فتنه‌گاه جنایات منطقه دانست و گفت: ایران اسلامی با وجود رهبری مقتدر و مردمی اصیل، مطیع و فرمانبردار در چارچوب دین اسلام حرکت می کند و قطعاً شکست ناپذیر است.

سردار "قاسم رضایی" در دیدار با مرزنشینان منطقه کرگان شهرستان میناب گفت: دیدار با شما مرزنشینان مومن و متعهد به انقلاب اسلامی توفیقی است که نصیب بنده شده است.

وی با اشاره به عظمت و اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد: مردم این کشور ۴۰ سال با تمام وجود در مقابل توطئه های استکبار ایستاده‌اند و آن ها را یکی پس از دیگری خنثی کرده‌اند، از این رو ایران امروز یکی از مقتدرترین کشورهای جهان است.

فرمانده مرزبانی ناجا بعضی از کشورهای حوزه خلیج فارس را فتنه‌گاه جنایات منطقه دانست و ادامه داد: ایران در هزاران کیلومتر آن سوی مرزهای خود تمام فتنه‌های رژیم غاصب صهیونیست را خنثی می کند.

وی به نقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در هدایت کشور اشاره و عنوان کرد: ایران اسلامی با وجود رهبری مقتدر، بصیر، مومن، شجاع، ملتی اصیل، مطیع و فرمانبردار در چارچوب دین اسلام حرکت می کند و قطعاً شکست ناپذیر است.

رضایی افزود: مرزنشینان منطقه کرگان، مومن، جوان، بشاش و انقلابی هستند این در حالی است یک عده سودجو در مسیر گروه های مافیایی قرار گرفته اند که امنیت و آسایش شما عزیزان را سلب کرده اند اما مطمئن باشید که مرزبانان با هرگونه ناامنی در منطقه قاطعانه برخورد می‌کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا همچنین به ضرورت ایجاد اشتغال در منطقه کرگان اشاره کرد و گفت: این کشور مقدس است و باید منابع با عدالت در همه مناطق توزیع شود؛ بنده ضرورت ایجاد صنایع تبدیلی و صنایع تولیدی به همراه زیرساخت های مناسب به منظور ایجاد اشتغال در منطقه کرگان را به مبادی زیر ربط انعکاس خواهم داد.

در ادامه این دیدار شیخ "علی ملاحی" امام جمعه مسجد جامع بندر کرگان نیز با تسلیت شهادت ۲ تن از دریادلان نیروی انتظامی گفت: ما مرزنشینان این اقدام شوم قاچاقچیان را محکوم می‌کنیم.

وی عنوان کرد: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی اولین مسئولی است که از مرکز به این منطقه سفر کرده و در جمع مردم ولایت مدار روستای کرگان حضور یافته است و ما به پاس این توجه، سپاسگزاری خود را اعلام می‌کنیم.

امام جمعه مسجد جامع بندر کرگان با بیان اینکه مسئولان باید بیش از گذشته از مرزنشینان حمایت کنند، خاطرنشان کرد: از مسئولان می‌خواهیم که قدم رو به جلویی برای جوانان و ساکنان این منطقه بردارند و به فکر معیشت آنان باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها