رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 447640

چرا استقلال پژمان منتظری را نخواست؟

ساعت 24 - درحالی که گفته شده مهدی رحمتی ، وریا غفوری ، حسین حسینی، پاتوسی و چند ستاره دیگر استقلال در حال جدایی هستند، امروز پژمان منتظری هم رسما از این تیم جدا شد.

پژمان منتظری اگرچه از سوی فرهاد مجیدی دعوت به همکاری شده بود اما عملا با رفتن مجیدی دیگر کسی سراغی از او هم نگرفت.

سرانجام پژمان در مصاحبه ای با ورزش سه جدایی از استقلال و وداع با تیم ملی را رسما علنی کرد. او در بخشی از این مصاحبه گفته است:«من خودم منتظر بودم که قراردادم تمدید شود اما با وریا، سیدحسین و حتی پاتوسی صحبت می کردم و آرامشان می کردم که با آنها تماس می گیرند. به آنها گفتم نباید به جز استقلال به جای دیگری فکر کنند. آخرین بار که با پاتوسی حرف زدم نگران بود و می گفت کسی با من حرفی نزده. من به او اطمینان دادم که باشگاه کارهای تمدید قراردادش را انجام می دهد و خیالش راحت شد. بازیکن وقتی با ذهن مشغول به تعطیلات برود از آن تعطیلات لذت نمی برد.»
البته استقلال ۶۰۰ هزار دلاربرای یک فصل ندارد که بپردازد تا بتواند پاتوسی را نگه دارد و با توجه به اینکه مدیر برنامه های پاتوسی لکو را به العین برده، اصلا بعید نیست او سال بعد را در دبی باشد. در تیمی که از بد حادثه انگار هر بار بر حسب قرعه در آسیا به استقلال می خورد!
ماجرای حسینی، نورافکن، وریا و علی کریمی که دعوای بین باشگاه با مدیر برنامه های شان است و باید دید به کجا می انجامد اما چرا آبی‌ها با پژمان به بن بست رسیدند؟


همه اتفاقات در سال ۹۸ رخ داد و تقریبا بعد از دربی. زمانی که قدرت رحمتی در تیم کم شد.
پژمان به عنوان کاپیتان دو مرحله تیم را به مرحله اعتصاب رساند تا بازیکنان مطالبات شان را بگیرند. کاری که رحمتی در دوره حضورش در زمین انجامش نداده بود.
آن اعتصاب‌ها احتمالا بی دلیل در تصمیم گیری جدید مدیران استقلال نبوده است.
حالا پژمان منتظری که از تیم ملی هم خداحافظی کرده به احتمال فراوان برای سال آخر فوتبالش به اهواز بر می گردد و در فولاد بازی می کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها