رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 447944

سپاهان؛پیروز آشفتگیهای استقلال و پرسپولیس

ساعت24 -تیم امیر قلعه نویی با آرامش خود را برای حضور در لیگ نوزدهم آماده می‌کند.

در روزهایی که مدعیان فوتبال ایران هر کدام گرفتار مشکلات خود هستند، یک تیم است که بدون توجه به حواشی و در آرامش کامل کار خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت های فصل آینده لیگ برتر پیش می برد و آن هم تیمی نیست جز سپاهان.

در شرایطی که پرسپولیس هنوز در شوک رفتن برانکو است و استقلال هم هنوز کار خود را برای فصل جدید آغاز نکرده و مشخص نیست ستاره هایش در این تیم بمانند یا نه، تیم امیر قلعه نویی با نگه داشتن مهره های کلیدی خود و جذب چند ستاره لیگ هجدهم، خود را برای حضوری قدرتمند در لیگ نوزدهم آماده می کند.

تا اینجای فصل نقل و انتقالات سپاهان توانسته بازیکنانی همچون سیدمحمدرضا حسینی،جورجی ولیسیانی و محمد زینالی را به خدمت بگیرد و قرارداد بازیکنانی همچون مهدی کیانی،محسن مسلمان و سجاد شهباززاده را هم تمدید بکند. این اما پایان کار تیم قلعه نویی در نقل و انتقالات نیست. گفته می شود آن ها دو لژیونر فوتبال ایران(کاوه رضایی و فرشاد احمدزاده) و یک هافبک از تیم پرسپولیس(بشار رسن) را زیر نظر دارند و هیچ بعید نیست که در ادامه فصل نقل و انتقالات این بمب ها هم در اصفهان منفجر شوند.

همچنین گویا پژمان منتظری،مدافع ناراضی تیم استقلال که احتمالا از این تیم جدا خواهد شد هم در فهرست امیر قلعه نویی جا دارد و این مربی می خواهد این مدافع ملی پوش را جایگزین مدافعانی نظیر سیاوش یزدانی و خالد شفیعی بکند. اتفاقی که اگر رخ بدهد، سپاهان را به تیمی بی رقیب نه تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ قهرمانان آسیا بدل خواهد کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها