رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 448835

پیچ و رولپلاک سنگ راه حل محافظت از نمای ساختمان های سنگی

رپورتاژ آگهی / پیچ و رولپلاک سنگ، می تواند به راحتی از ساختمان ها در مقابل، مشکلات مختلف مانند شل شدن و یا شکستن سنگ های نمای ساختمان جلوگیری نماید، از این رو استفاده از یک تیم با تجربه در زمینه استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما بسیار حائز اهمیت می باشد.

dir="RTL">یکی از ابزارهای بسیار حیاتی برای مقاوم سازی ساختمان پیچ و رولپلاک سنگ است که می تواند در مقاوم سازی نماهای خارجی و سنگ ها بسیار مورد استفاده قرار بگیرد، از مشکلاتی که بسیارریال در ساختمان هایی با نمای سنگ به وجود می آید می توان به افتادن و یا شکستن سنگ های نمای ساختمان بر اثر جمع شدن آب در پشت آنها و یخ زدگی در فصل زمستان اشاره کرد که می تواند به راحتی ظاهر یک ساختمان را خراب کرده و باعث ایجاد هزینه های بازسازی بسیاری شود. از این رو استفاده از یک شرکت حرفه ای در زمینه مقاوم سازی نمای ساختمان بسیار حائز اهمیت می باشد.

محکم کردن سنگ نمای ساختمانی با استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ

حتما می دانید که تعمیر و نگهداری از نمای ساختمان چقدر سخت است و اگر به فکر مقاوم سازی نمای ساختمان خود کرده اید، ابتدا باید متخصصان این زمینه ساختمان را بررسی کرده و با استفاده از راپل های مخصوص خود، اقدام به انجام عملیات پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان شما نماید. استفاده از راپل، برای پیچ و رولپلاک نما بسیار متداول بوده و شرکت ایران راپل با داشتن 17 سال سابقه در این زمینه می تواند به راحتی مشکلات نمای ساختمان های مختلف را برطرف سازد.

استفاده از پیچ و رولپلاک می تواند امنیت بیشتری را برای افراد داخل ساختمان و یا رهگذران ایجاد نماید، همچنین مقاوم سازی های مختلف با استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما می تواند هزینه های ناشی از خرابی نمای ساختمان و شکستن سنگ ها را تا حد بسیار محسوسی کاهش دهد و یک اطمینان خاطر را برای مدیران ساختمان پدید آورد.

چه عواملی باعث شل شدن و افتادن سنگ نماهای ساختمانی می شود؟

عوامل متعدد انسانی و طبیعی همیشه باعث بروز مشکل در سنگ نماها است، از این رو با دانستن مواردی که باعث ایجاد مشکل می شود می توان به راحتی از آنها پیشگیری کرده و عمر مفید نمای ساختمانی خود را افزایش داد.

1)سهل انگاری و نداشتن تجربه در امر سنگ کاری نمای ساختمان: این موضوع بسیار حائز اهمیت است و مدیران ساختمان باید همیشه به دنبال افراد با تجربه در این زمینه گشته و با کسب اطلاعات بسیار زیاد بتوانند این موضوع را که یک خطای انسانی می باشد، برطرف سازند، البته باید گفت عمر مفید و دقیق یک سنگ نما اصلا مشخص نیست و برای تضمین عمر بالای آن باید حتما از پیچ و رولپلاک سنگ نما به طور صحیح استفاده شود، اهمیت این موضوع می تواند در کاهش هزینه های نگهداری ساختمان و جلوگیری از ایجاد مشکلاتی برای رهگذران دیده شود.

2)آب: این عنصر طبیعی و شفابخش همیشه نیز کارساز نبوده و می تواند در ساختمان ها و مخصوصا نماهای سنگی بسیار مضر باشد. به مرور زمان و با افزایش میزان باران، آب می تواند به راحتی از طریق منافذ موجود به پشت سنگها نفوذ کرده و در اثر یخ زدگی های متعدد در فصل های زمستان و یا جاری شدن در فصل های گرم باعث شکستگی و یا شل شدن سنگ نمای ساختمان شوند، از این موضوع می توان نتیجه گرفت که پیچ و رولپلاک سنگ می تواند بسیار مورد اهمیت قرار بگیرد و مانع از خرابی در نمای ساختمان ها شود.

یک متخصص پیچ و رولپلاک سنگ نما چه ویژگی هایی دارد؟

وجود تجربه تنها بخشی از کار با رولپلاک سنگ نمای ساختمان میباشد، داشتن دریل قدرتمند و سالم و همچنین استفاده از الماسه مناسب می تواند بسیار حائز اهمیت باشد، زیرا فرایند بتونه کشی و رولپلاک سنگ نما به منظور مخفی کردن پیچ و رولپلاک بسیار مهم بوده و می تواند ظاهر یک ساختمان را به خوبی حفظ نماید و با دادن جلوه ای زیبا همراه با مقاومت، زیبایی نمای ساختمان را دوچندان کند.

راپل کاران ماهر با داشتن تجهیزات کامل و بسیار حرفه ای می توانند به راحتی از ساختمان ها بالا رفته و با بررسی شرایط سنگ نمای ساختمان اقدام به استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما نمایند، اما داشتن تجربه بالا و مشتری مداری همیشه جزء ویژگی های یک شرکت بزرگ می باشد که گروه ایران راپل توانسته با افزایش کیفیت و خدمات خود به راحتی تمام نیازهای ساختمانی و نمایی را برطرف ساخته و از طریق استفاده از پیچ و رولپلاک های باکیفیت به ایمن سازی ساختمان ها کمک بسیاری نماید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها