رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 450797

مبلغ سود سهام عدالت مشمولان کدام بانک‌ها دیروز واریز شد؟

ساعت24 - مشمولان سهام عدالت که در دو بانک ملت و رفاه شماره شبا اعلام کرده بودند از دیروز به میزان ۱۶۲ میلیارد تومان سود سهام عدالت را به تعداد یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر مشمول سهام عدالت دریافت کردند.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت:‌سود سهام مشمولان سهام عدالت در دو بانک ملت و رفاه کارگران از امروز واریز می‌شود.


سیدجفعر سبحانی با بیان اینکه ۴۱ و نیم میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت تاکنون سود عملکرد سال ۹۵ و ۹۶ را دریافت کرده‌اند، گفت: عده اندکی از مشمولان سهام عدالت که شماره شبای حساب خود را در دو بانک ملت و رفاه و کارگران اعلام کرده بودند از دیروز (یکشنبه ۱۶ تیر ماه) سود سهام مشمولان در این دو بانک واریز شد.

وی افزود: مشمولان سهام عدالت که در دو بانک ملت و رفاه شماره شبا اعلام کرده بودند از دیروز به میزان ۱۶۲ میلیارد تومان سود سهام عدالت را به تعداد یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر مشمول سهام عدالت دریافت کردند.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی تاکید کرد: تا امروز همه مشمولان سهام عدالت که شماره شبای حساب بانکی خود را به موقع اعلام کرده باشند سود عملکرد مربوط به سال ۹۵ و ۹۶ را دریافت کردند که جمعیت آن‌ها به ۴۱ و و نیم میلیون نفر می‌رسد و سود دریافتی همه آن‌ها به حدود ۴ هزار میلیارد تومان بالغ می‌شود و امروز در واقع پرونده واریز سود سهام عدالت ۹۵-۹۶ بسته می‌شود.

به گفته سبحانی کسانی که تاکنون شماره شبای حساب بانکی خود را اعلام نکردند باید وارد سامانه سهام عدالت شده و شماره شبای مربوط به خود مشمول اعلام شود و بعد از یک فرایند راستی آزمایی سود سال‌های ۹۵ و ۹۶ به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

وی گفت: مشمولان سهام عدالت در ۵ گروه طبقه‌بندی شدند که گروه تخفیف‌دار شامل مشمولان کمیته امداد و بهزیستی به تعداد ۵.۸ میلیون نفر بودند که سود آن‌ها به میزان ۸۶۰ میلیارد تومان قبلا واریز شده است.

گروه دوم شامل مشمولان روستایی و عشایر به تعداد ۱۳ میلیون نفر که حدود هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در دی ماه ۹۷ واریز شد. گروه سوم گروه کارگران فصلی و ساختمانی به تعداد ۵.۳ میلیون نفر و به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان سود سهام عدالت خود را در اسفند ۹۷ دریافت کردند.

سبحانی افزود: گروه پنجم کارمندان دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی و نیروهای مسلح که به تعداد ۶.۶ میلیون نفر و به مبلغ ۵۸۵ میلیارد تومان سود آن‌ها از اسفند ماه واریز شد.

وی گفت:‌با واریز شدن سود سهام عدالت مشمولان در دو بانک ملت و رفاه از امروز پرونده سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال ۹۵ و ۹۶ امروز بسته شد.

سود سهام عدالت چقدر است؟
سید جعفر سبحانی، مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره رقم سود سهام عدالت اظهار کرد: سود سالانه سهام عدالت مشمولان کمیته امداد و بهزیستی به مبلغ ۱۷۵ هزار تومان و بقیه مشمولان سهام عدالت حدود ۹۰ هزار تومان خواهد بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها