رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 451942

پورابراهیمی: پایان آثار تحریم‌های اقتصادی آمریکا فرا رسیده است

ساعت24 - محمدرضا پورابراهیمی در بازدید از اداره مخابرات استان کرمان به برنامه ریزی‌های صورت گرفته از دولت اوباما برای تحریم هوشمندانه علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم های بسیار سخت که دشمن علیه حرکت اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به صورت یکپارچه انجام داده، اما مسیر حرکت ما هیچ تغییری نکرده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی دشمنان بر این موضوع بود که طی شش ماه اقتصاد ایران فلج می شود، اظهار کرد: در دولت ترامپ تحریم ها با چند برابر و شدت بیشتر ادامه یافت و سال ۱۳۹۶ اوج تحریم ها علیه ایران اعمال شد و از سوی دیگر در ایالات متحده آمریکا ۴۰۰ نفر کارشناس و تحلیل گر روزانه، رصد اقتصاد ایران را به صورت ریز و حتی شرکت های بخش خصوصی را انجام می دادند و به امید فروپاشی اقتصاد کشور نشسته بودند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با همه این فشارها و تحریم های ظالمانه، بانک جهانی اخیرا در گزارش اقتصادی خود پیش بینی کرده که نرخ رشد اقتصادی ایران به تدریج به سمت مثبت حرکت می کند و اقدامات خوب و مثبتی نیز در همین راستا در داخل کشور انجام شده است.

پورابراهیمی با بیان اینکه این دوره زمانی سختی که در ایران شکل گرفت سبب بروز مشکلات معیشتی، اشتغال و ... برای مردم شد که باید کمک کنیم که زودتر برطرف شود، اظهار کرد: با وجود همه مشکلات در سازمان ها و ادارات اما خوشبختانه روند توسعه فعالیت ها و خدمت رسانی در کشور و روستاها متوقف نشده و باید با سرعت بیشتری نیز استمرار یابد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی است، گفت: قدرت نظامی جهوری اسلامی به حدی رسیده که فوق سری ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا را هدف قرار می دهیم و آنها هیچ صحبتی نمی توانند داشته باشند.

پورابراهیمی اظهار کرد: بعد از زدن پهپاد آمریکایی توسط ایران، آمریکایی ها در دنیا بی آبرو شدند که این موضوع نیز توان و اقتدار نظامی و مخابراتی جمهوری اسلمی ایران را نشان داد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم همه سختی ها، توسعه فعالیت ها و روند خدمت رسانی در کشور و روستاها متوقف نشده و باید استمرار یابد.

نماینده مردم کرمان به موضوعات حوزه مخابرات استان کرمان اشاره کرد و گفت: افزایش پهنای باند که در استان دنبال می شود زیر ساخت اصلی در حوزه مخابراتی است و اقدامات خوبی هم در بخش ها و روستاها انجام شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها