رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 452190

ترامپ دوباره به نمایندگان زن کنگره حمله کرد

ساعت 24- رئیس جمهوری آمریکا بازهم به بهانه انتقاد از زنان منتقد خود در کنگره، از رژیم‌صهیونیستی حمایت کرد

style="text-align:justify"> دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز دوشنبه در پیامی توئیتری بار دیگر به بهانه حمله به دموکرات‌ها در کنگره سرسپردگی خود به رژیم اشغالگر قدس را مورد تأکید قرار داد.

رئیس جمهوری آمریکا خطاب به دموکرات‌ها در این خصوص نوشت: نمایندگان زن کنگره برخی از نفرت انگیزترین، زننده‌ترین و منزجر کننده ترین سخنانی که تاکنون توسط سیاستمداری در مجلس نمایندگان یا سنا گفته شده است را به زبان آوردند؛ اما باز هم آغوش حزب دموکرات به روی آنها باز است.

ترامپ مدعی شد: سخنان هولناک علیه اسرائیل، علیه آمریکا، در هواداری از تروریسم و فریاد زدن دشنام در میان عموم، در میان بسیار اقدامات هولناک دیگر. چرا مجلس نمایندگان آمریکا برای محکومیت مطالب زشت و نفرت انگیزی که آنها گفته اند، رأی گیری نمی‌کند؟ چون آنها جز رادیکال‌های چپ هستند و دموکرات‌ها از مقابله با آنها واهمه دارند. مایه تأسف است!

وی در پیامی دیگری ادعا کرد: کشور ما آزاد، زیبا و موفق است! اگر شما از کشور ما تنفر دارید، یا اگر اینجا شاد نیستید، می‌توانید اینجا را تَرک کنید.

این در حالیست که رئیس جمهوری آمریکا یکشنبه هفته جاری نیز در پیامی توئیتری زنان منتقد خود در کنگره این کشور را آماج حمله لفظی خود قرار داده بود.

رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص نوشته بود: جالب است زنان دموکرات ترقی خواه کنگره را ببینید که اصالتاً از کشورهایی آمده اند که دولت‌هایشان فاجعه کامل و تمام عیار هستند، بدترین و فاسدترین و بی کفایت ترین در هرکجای دنیا هستند (اگر اصلاً دولتی در حال کار داشته باشند). اکنون با صدای بلند و خشنی به مردم آمریکا، بزرگترین و قدرتمندترین کشور روی زمین می‌گویند که چطور دولت باید اداره شود.

چرا آنها به مکان‌هایی که از آن آمده اند برنمی‌گردند و به ترمیم مکان‌های کاملاً از هم گسیخته و آلوده به جُرم کمک نمی‌کنند. پس برگردید و به ما نشان دهید که چگونه این کار را باید انجام داد. این مکان‌ها به‌شدت به کمک شما نیاز دارند. شما نمی‌توانید به قدر کافی سریع بروید. مطمئن هستم نانسی پلوسی (رئیس مجلس نمایندگان آمریکا) بسیار خوشحال خواهد شد که ترتیبات سفر مجانی شما را فراهم کند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها