رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 452516

دیدگاه رییس سازمان حمایت درباره نرخ ارز

ساعت 24- رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به دیدگاه‌های متفاوت نرخ‌گذاری ارز در کشور اشاره کرد و گفت: عده‌ای به تک نرخی شدن ارز و تثبیت آن اعتقاد دارند و عده‌ای نیز عرضه و تقاضا را تعیین‌کننده در این زمینه می‌دانند که براساس این فرمول‌ها و واقعیت‌ها ما تصمیم‌گیری‌هایمان ر انجام می‌دهیم.

نرخ ارز.jpg
style="text-align:justify"> عباس تابش در تجلیل از صنعتگران و تولیدکنندگان نمونه استان اردبیل اظهارکرد: امروز یک شرایط سخت و دشواری را به دنبال تحریم ظالمانه دشمنان پشت سر می‌گذاریم و همه مردم با گوشت و پوست خود این سختی‌ها را احساس می‌کنند و واقعیت‌های کشور را به عینه شاهد هستند.

وی به دیدگاه‌های متفاوت نرخ‌گذاری ارز در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: عده‌ای به تک نرخی شدن ارز و تثبیت آن اعتقاد دارند و عده‌ای نیز عرضه و تقاضا را تعیین‌کننده در این زمینه می‌دانند که براساس این فرمول‌ها و واقعیت‌ها ما تصمیم‌گیری‌هایمان ر انجام می‌دهیم.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بیان کرد: ما در شرایط سخت‌تر از جنگ نظامی هستیم و به مانند جنگ‌های دیگر که ایران شروع کننده نبوده در این جنگ نابرابر نیز ما دفاع جانانه‌ای را انجام می‌دهیم ولی دشمن از منفذهای مختلف سعی دارد ملت ما را تحت فشار قرار دهد.

تابش در مورد تصمیمات خلق‌الساعه در عرصه اقتصادی و اعلام آن برای تولیدکنندگان و صنعتگران تصریح کرد: مجبور هستیم به تناسب آفند دشمن برنامه پدافند تدارک ببینیم؛ به طوری که در این عرصه دو راه بیشتر نداریم.

تابش ادامه داد: یا باید تسلیم ابرقدرت‌ها شویم که نتیجه آن را در مذاکرات آمریکا با کره شمالی مشاهده کردیم یا اینکه تاوان حریت، استقلال و آزادی کشور را بدهیم.

وی این تاوان را تلاش مستمر در عرصه تولید اعلام کرد و گفت: با افتتاح نمایشگاه داخلی‌سازی سعی بر این است تا با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان بتوانیم با اتکا به توان داخلی کشور را به نقطه خودکفایی در تولید محصولات مختلف برسانیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: دیروز در استان گیلان شاهد افتتاح واحدهای تولیدی بودیم که اغلب با تکیه بر توان داخلی و تامین نیاز کشورمان طراحی و عملیاتی شده بود که این افتتاح‌ها اسباب غرور ما را در حفظ استقلال و حریت کشور فراهم کرد.

تابش ضرورت توانمندی مدیریت‌ها را در این عرصه یادآور شد و تصریح کرد: باید به تناسب صنعتی شدن در کشور مدیریت‌ها را نیز صنعتی کنیم تا با تکیه بر استانداردهای جهانی بتوانیم کارها را با کیفیت به پیش ببریم.

وی گفت: استان اردبیل به هیچ وجه استان ضعیفی نیست بلکه یکی از استان‌های با استعداد و توانمندی بی‌نظیر است که از مواهب خدادادی گرفته تا توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و بخش‌های گردشگری بستر تحول را فراهم کرده است.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد: سعی داریم در حوزه‌های مختلف بخش تولید و صنعت مورد حمایت جدی قرار گیرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها