رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 452560

نشست هواپیمای حجاج در فرودگاه امام(ره) به دلیل نقص فنی

ساعت 24- مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان گفت: هواپیمای حجاج گلستانی به مقصد جده دچار نقص فنی شد و در فرودگاه تهران فرود اضطراری داشت.

style="text-align:justify"> علی متانت عصر پنجشنبه در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یازدهمین پرواز زائران گلستانی در ساعت 12 امروز فرودگاه گرگان را به مقصد جده ترک کرد.

وی تصریح کرد: در مسیر پرواز، خلبان متوجه نقص فنی در هواپیما شد و برای تعمیر و ادامه مسیر در فرودگاه حضرت امام( ره) در ساعت تقریباً 14 بعد ظهر فرود اضطراری داشت.

مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان ادامه داد: تمهیدات لازم در جهت رفاه حال زائران در فرودگاه امام ( ره) انجام شده و در حال حاضر تمام زائران گلستانی در سلامت و بدون مشکل به سمت مقصد جده فرودگاه امام ( ره) را ترک کردند.

متانت متذکر شد: این هواپیما شامل 252 زائر از استان گلستان بوده که اکثر این افراد از برادران و خواهران ترکمن استان گلستان هستند.

وی یادآور شد: در پروازی حجاج تاکنون هیچ مشکلی نداشتیم و با کمترین تأخیر با هواپیمای جمهوری اسلامی ایران حجاج اعزام شدند.

مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان بیان کرد: 4 هزار حجاج گلستانی با 16 پرواز و در قالب 27 کاروان امسال به بیت الله الحرام مشرف می‎شوند.

متانت بیان کرد: همکاران ما 24 ساعته در فرودگاه گرگان در حال فعالیت هستند که پروازها در کمال سلامت انجام شود.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها