رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 452600

آخرین واکنش «الهان عمر» به حملات ترامپ

ساعت 24- یکی از چهار نماینده زن دموکراتی که به تازگی هدف حملات توییتری دونالد ترامپ قرار گرفته اند در واکنش به اظهارات «نژادپرستانه» رئیس جمهور آمریکا وی را فردی «فاشیست» خواند.

style="text-align:justify">«الهان عمر» که پیشتر به همراه سه نماینده زن رنگین پوست در مجلس نمایندگان رویکرد دونالد ترامپ را «نژادپرستانه» و ضد منافع و ارزش‌های ملی آمریکا توصیف کرده بود حالا در واکنش به حملات تازه رئیس جمهوری آمریکا وی را به عنوان فردی «فاشیست» معرفی کرده است.

نماینده دموکرات و مسلمان ایالت مینه سوتا در ادامه تاکید کرده است که «ترامپ و هوادارانش در تلاشند تا بر بحث‌های دمکراتیک و اختلاف دیدگاه‌های موجود در کشور سرپوش بگذارند.»

الهان عمرهمچنین یادآور شده است که دونالد ترامپ تنها نسبت به اظهارات وی خصومت ندارد بلکه تلاش دارد تا بر سر مبارزه برای رساندن کشور به جایگاه واقعی اش مانع تراشی کند.

ترامپ پس از حملات جنجالی اخیر به چهار نماینده ترقی خواه حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا که انتقادهای زیادی را در داخل و خارج آمریکا برانگیخت بار دیگر ضمن توجیه اظهارات خود و معرفی الهان عمر به عنوان فردی که از ایالات متحده آمریکا متنفر است از او خواسته است که به کشور زادگاهش بازگردد.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین روز چهارشنبه در حالی که برای یک تجمع انتخاباتی در میان هواداران خود در کارولینای شمالی حاضر شده بود با انتقاد از پیشینه و اظهارات قبلی ایلهان عمر وی را به عنوان فردی «یهودی ستیز» معرفی کرد.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها