رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 452764

هرچقدر پشت سرم حرف بزنند قوی‌تر می‌شوم

استکی: میخواهیم اولین مدال تاریخ بوکس را کسب کنیم

ساعت 24-علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس در گفت‌وگو درباره شرایط تیم ملی گفت.

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس درمورد شرایط تیم ملی گفت: ما اردوی چهارم خود را در سی‌ام تیر ماه شروع می‌کنیم و این اردو پانزده روز طول می‌کشد و تا مسابقات جهانی آماده می‌شویم، با این اردو، سه اردوی دیگر در پیش داریم. بعد از قهرمانی آسیا و اتفاقاتی که رخ داد، یک سری تغییرات ایجاد شد. اردوی اول را برای انتخابی‌ها قرار دادیم و اردوهای آماده‌سازی برگزار کردیم و مسابقات تدارکاتی بزرگ گذاشتیم تا بچه‌های تیم با رقیب‌های درجه سه و چهار بازی نکنند و با رقبای اصلی خود روبه‌رو شوند.»

استکی در ادامه صحبت‌های خود گفت: «ما چه در قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب نتوانستیم در مسابقات جهانی مدال به‌دست آوریم و صرفا سهمیه المپیک گرفتیم. در این مسابقات از سهمیه خبری المپیک نیست و این مسابقات فقط قهرمانی جهان است، اما ناامید نیستیم و می‌خواهیم نتیجه تغییراتی را که ایجاد کردیم مشاهده کنیم و بچه‌ها را بسنجیم و به امید خدا بهتر از مسابقات جهانی قبلی ظاهر شویم.»

استکی در ادامه گفت: «من برای کسب اولین مدال تاریخ بوکس ناامید نیستم. ما داریم تمرینات خود را طوری پیش می‌بریم که سهمیه‌های المپیک را کسب کنیم. این هدفمان بوده و هست، اما در مسابقات جهانی هم دست و پا بسته نیستیم و بوکسورهای باتجربه‌ای داریم و روند آماده‌سازی خوبی را پیش گرفتیم، اما کمبود اردوهای تدارکاتی ضربه‌هایی بدی به ما می‌زند. مشکل بعدی ما این است که ما جمعا پنج مجوز ورود و خروج داریم و به این ترتیب سه بوکسور ما نمی‌توانند خارج شوند و این‌طور باید با کادرفنی و رئیس فدراسیون جلساتی را برگزار کنیم تا آن‌هایی که شانس بیش‌تری را دارند، انتخاب کنیم.»

استکی درباره تاثیر حواشی اطراف فدراسیون روی عملکرد تیم ملی گفت: «یک سری افراد به هر حال جدا شده‌اند و متاسفانه با اینکه قسمتی از خانواده بوکس هستند و زمان کافی برای ارائه کارهای‌شان داشتند، اما نتوانسته‌اند نتیجه بگیرند و حالا تیم جدیدی روی کار آمده و اگر نصف فرصتی که اون‌ها داشتند، این تیم داشته باشد، مطمئنا عملکرد بهتری خواهند داشت، اما اینکه ما نباید با مصاحبه دروغ بگوییم، زیاد خوب نیست. من نوع کارم این‌طور است که هرچقدر از این حرف‌ها درباره‌ام بزنند، قوی‌تر می‌شوم و تمام تلاشم را برای بهتر کردن کارم می‌کنم و به‌دنبال اینکه چه کسی چه چیزی گفت نیستم.»

استکی در پایان گفت: «هرکسی می‌آید، یک عده دوست و یک عده دشمن دارد، اما الان دارد از دشمنی رد می‌شوند و بیش‌تر دنبال هتک حرمت هستند و درباره تخیل ها و عقده‌هایشان صحبت می‌کنند و نشر اکاذیب می‌کنند. متاسفانه این باب شده که هرکسی با کسی بد است، با دشمن دیگری از همان فرد شروع به کار کردن می‌کنند و به‌نظر من ایرادی ندارد و اگر این حرف‌ها تاثیرگذار بود، من این‌جا نبودم. این جایگاه‌ها می‌آید و می‌رود و مهم این است که وقتی رفتی، همه نگویند خوب شد رفت و همه حسرت رفتن تو را بخورند.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها