رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 452796

ترامپ بار دیگر شهردار لندن را به سخره گرفت

ساعت 24- رئیس‌جمهور آمریکا در یک پیام توئیتری ناتوانی صادق خان، شهردار لندن در کنترل امنیت شهر را به سخره گرفت.

div>

به گزارش پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا [هیل]، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در واکنش به حمله هکری به حساب اصلی توئیتر پلیس لندن و انتشار تصاویر عجیب در صفحه اول آن، بار دیگر صادق خان، شهردار لندن را به سخره گرفت.

ترامپ در یک پیام توئیتری که در پاسخ به توئیت کیتی هاپکینز، از چهره‌های رسانه‌ای انگلیس بود، نوشت: با شهردار بی کفایت لندن، هرگز خیابان‌های امنی نخواهید داشت.

هاپکینز که یکی از طرفداران پیام‌های توئیتری ترامپ است در واکنش به حمله هکری به توئیتر پلیس لندن نوشت: افسران پلیس می‌گویند کنترل خیابان‌های لندن را از دست داده اند. ظاهرا کنترل حساب توئیتر خود را نیز از دست داده اند.

شهردار لندن و رئیس جمهور آمریکا است مدتهاست با هم درگیر جنگ لفظی هستند که این درگیری در جریان سفر ماه پیش ترامپ به انگلیس به اوج خود رسید. صادق خان پیش از ورود ترامپ به لندن در پیامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد نوشت انگلیس برای میزبانی ترامپ دچار اشتباهی تاریخی شده است. وی همچنین به روزنامه گاردین گفت: در سال‌های آینده با پشیمانی به سفر رسمی ترامپ به انگلیس نگاه خواهیم کرد و آن را یک اشتباه در تاریخ خود خواهیم دانست.

اخیرا نیز شهردار لندن با انتقاد از دونالد ترامپ و عادت او در استفاده از شبکه‌های اجتماعی، او را کودکی با قد ۶ فوت و سه اینچی (تقریبا معادل ۱۹۰ سانتی‌متر) در کاخ سفید توصیف کرده بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها