رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 452903

درخواست برای قطع آب منزل وزیر نیرو/حصر تبدیل به بازی باخت - باخت شده/رسانه ملی بودجه را صرف جریان خاص نکند/حواشی صحن مجلس

ساعت 24- عضو فراکسیون امید مجلس گفت: به جای توهین و طعنه به مجلس بگذارید اراده مردم در اداره کشور محقق شود و مجلس در راس امور تشکیل شود. مجلس قوی مانع استبداد داخلی و استیلای خارجی است. به جای پارادایم حذف و رقابت ناسالم پارادایم گفت‌وگوی ملی را به رسمیت بشناسیم.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مازنی در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس، با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان در ۲۶ تیرماه، گفت: فلسفه وجودی این شورا صیانت از حقوق ملت و تضمین جمهوریت و اسلامیت نظام است.

نماینده مردم تهران در همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس یازدهم در دوم اسفند ۹۸، گفت: این انتخابات می‌تواند پرشور و باشکوه برگزاری شود به شرطی که از برخورد سلیقه‌ای در اجرا و نظارت پرهیز شود و صدای کشور در عرصه انتخابات به رسمیت شناخته شود و دست متخلفان و متقلبان از دستبرد به آرای ملت کوتاه شود. اگر در پی مبارزه واقعی با فساد هستیم مهمترین مبارزه در عرصه سیاست و قدرت است. بی‌اعتنایی به آزادی خیانت بزرگی به آزادی است. باید نسبت به آنان که در جامعه امروز ایران بدون توجه به آزادی از عدالت دم می‌زنند برحذر بود. اینان یا درکی از عدالت ندارند یا صادق نیستند.

احمد مازنی

مازنی تورم، کاهش ارزش پول ملی و تشدید فقر را نمک به زخم مردم پاشیدن دانست و افزود: تورم، کاهش ارزش پول ملی و تشدید فقر معلول فساد سیاسی است. به جای توهین و طعنه به مجلس بگذارید اراده مردم در اداره کشور محقق شود و مجلس در راس امور تشکیل شود. مجلس قوی مانع استبداد داخلی و استیلای خارجی است. به جای پارادایم حذف و رقابت ناسالم پارادایم گفت‌وگوی ملی را به رسمیت بشناسیم. باید از ظرفیت مجلس در عرصه بین‌المللی بیشتر استفاده شود. احتمال جنگ حتی ضعیف مستلزم اقدامات پیشگیرانه است. چرا امکان گفت‌وگوی نمایندگان مجلس ایران با مجالس کشورهای هدف و بی‌طرف را فراهم نمی‌کنیم؟

عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: سالهاست از بازی باخت – باخت حصر عبور کرده‌ایم. عقلای قوم مراقب نفوذی‌ها باشند و این همه آیه یاس نخوانند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از مدیریت رسانه ملی خواست تا بودجه این سازمان را هزینه ترویج جریان خاص نکند بلکه میز گفت‌وگوی ملی را در شبکه‌های مختلف برقرار کند. گفتمان آینده گفتمان نسل جوان خواهد بود و جوانان باید خود را باید آماده این دوران کنند.

آب خانه وزیر نیرو را قطع کنید تا مردم را درک کنید

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر عبادی نیز در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به علت توقیف کشتی انگلیسی گفت: انگلیسی‌ها و غربی‌ها بدانند ایران امروز ایران دوران رضاخان و فرزندش نیست که هر لحظه بخواهند آن را اشغال کنند و هر وقت خواستند و هوس کردند شخص اول کشور را با ذلت بیرون کرده و هر کس را بخواهند جای او بنشانند. به فضل الهی و با رهنمودهای مقام معظم رهبری ایران اسلامی امروز چنان اقتداری به دست آورده که رئیس جمهور آمریکا فقط در خواب پهپادهای ما را سرنگون می‌کند و در بیداری به آن افتخار می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی همچنین در مورد وضعیت آب آشامیدنی در حوزه انتخابیه خود گفت:‌ بسیاری از روستاییان در استان خراسان جنوبی، بیرجند، درمیان در این هوای گرم آب آشامیدنی ندارد. برخی روستاها در شبانه روز حتی یک ساعت هم آب ندارند. آب خانه وزیر نیرو را یک ساعت در ۲۴ ساعت قطع کنید تا وضعیت مردم را درک کند شاید انتقال آب از دریای عمان به استان خراسان جنوبی برای ایشان اهمیت پیدا کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها