رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 453134

صالحی درگذشت یوکیا آمانو را تسلیت گفت

ساعت24-معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پی درگذشت یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی پیام تسلیتی صادر کرد.

style="text-align:justify">علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پی درگذشت یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

به رغم امید و انتظار زیاد، با نهایت اندوه مطلع شدم که آقای آمانو، مدیر کل محترم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بعد از یک دوره طولانی بیماری در گذشت.

مرحوم آقای آمانو مدیر کلی از خود گذشته و سخت‌کوش بود که احترام جامعه بین‌المللی را با خود داشت. او برای بهبود شرایط جهان ما صمیمانه کوشید و همه طرفیت‌های فردی و تجربیات حرفه‌ای خود را از جمله از طریق نقش سازنده خود در شکل‌گیری برنامه جامع اقدام مشترک و متعاقباً اجرای آن از طریق انتشار 15 گزارش متوالی در این زمینه به کار بست.

من افتخار کار در طول سال‌های زیادی با او را داشته‌ام و معتقدم که با فقدان وی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از خدمات مرد بزرگی چون او محروم شده است. بیائید امیدوار باشیم که روش و منش او توسط جانشینان او دنبال گردد.

بدینوسیله تسلیت قلبی خود را به بازماندگان و خانواده او همچنین دوستان و همکارانش اعلام می‌دارم.

خداوند روح او را در آرامش ابدی قرار دهد.

علی اکبر صالحی

معاون رئیس جمهور و رئیس

سازمان انرژی اتمی ایران

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها