رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 456732

شمسایی: زور ساکت در فدراسیون فوتبال زیاد است

ساعت 24-یک عضو مستعفی کمیته فنی فوتسال می‌گوید فوتسال با آمدن انصاری‌فرد به آرامش رسیده بود اما مدل انتصاب ساکت جالب نبوده است.

وحید شمسایی درباره استعفایش از کمیته فنی فوتسال بعد از استعفای محمدحسن انصاری‌فرد از ریاست سازمان لیگ فوتسال توضیح داد: زمانی که کمیته فوتسال جدید تشکیل شد و آقای پرهیزکار به کمیته فوتسال آمد و آقای انصاری‌فرد به عنوان رئیس سازمان لیگ فوتسال به کمیته اضافه شد، دیدیم که به توانایی‌های مدیریتی اشراف دارند. من هم برای حضور در کنارشان قبول کردم و به واسطه حضور این دو، آمدم. هدفم از ابتدا کمک بود و دیدید هر زمان که نیاز به انتقاد بود، حرفم را زدم و در مورد تعطیلی اردوی تیم ملی و ندادن پاداش‌ها بدون هیچ ترسی مصاحبه کردم. چون به میز و صندلی وصل نبودم.

او افزود: من نیز از کمیته فنی می‌روم چون تنها به خاطر حضور این عزیزان آمده بودم. مثل برخی نیستم که هیچ جایگاهی در فوتسال نداشتند اما وقتی با کسی آمدند، بعد از رفتن رئیس هم‌چنان مانده‌اند. من از این اخلاق‌ها ندارم. اصلا هم به ساکت کاری ندارم. کارم هیچ موقع پیش او گیر نبوده است. ساکت در فدراسیون است و تاج انتخابش کرده و به خودشان مربوط است.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: برایم جالب است که حس خوبی در لیگ امسال حاکم شده بود. دلیلش نیز وقت زیادی است که آقای انصاری‌فرد می‌گذاشت و مسابقات تمام رده‌ها را از نزدیک می‌دید. جالب‌تر این که وقتی دیشب استعفا داد مدیران عامل باشگاه‌ها در حمایت از او مصاحبه کردند. این نشان می‌دهد که حرکت درستی انجام شده است.

شمسایی در ادامه گفت: ساکت زمانی مدیرعامل سپاهان و هیات فوتبال اصفهان و فولاد ماهان بوده و سپس در فدراسیون فوتبال هم پست‌های مهمی گرفته است. ایشان با این همه پست و مقام، مدل آمدن‌شان به کمیته فنی فوتسال عجیب بود. آمدن‌شان مبارک باشد؛ به هر حال زورشان در فدراسیون زیاد است و امیدوارم با این زور زیادشان، فوتسال پیشرفت کند. حالا انتظار داریم پاداش‌ها را زودتر بدهند و اردوی‌های تیم ملی منظم برگزار شود. اما مثل این می‌ماند که مدیرعامل یک بیمارستان که تخصصش مغز و اعصاب است، مسئول کافی شاپ، اورژانس و اتاق عمل بیمارستان هم شود. با این حال خود ساکت آدم بزرگی بوده و تصمیم گیرنده است.

او در پایان تاکید کرد: امیدوارم فوتسال با آمدن ساکت رونق بگیرد اما آرامش به این رشته بعد از سال‌ها با حضور انصاری فرد برگشته بود. باید یادمان باشد فوتسال از همه این آدم‌هایی که آمدند و رفتند و خواهند آمد بزرگ‌تر است چون این فوتسال است که به آن‌ها عزت می‌دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها