رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 456754

صفر تا صد تحصیل پزشکی در اتریش

رپورتاژ تبلیغی / مهاجرت تحصیلی یکی از رایج ترین راه هایی است که می توان به اتریش یا کشورهای مختلف مهاجرت کرد. اما در این بین کسانی را انتخاب می کنند که توانایی پرداخت هزینه های دانشجویی و زندگی در اتریش را داشته باشند.

dir="RTL" style="text-align:right"> در این مقاله قصد داریم شما را با تحصیل پزشکی در اتریش و راهکارهایی که می توانید از طریق آنها به این کشور برسید آشنا کنیم. پس این مطلب را از دست ندهید.

تحصیل پزشکی در اتریش

برای دانستن مراحل تحصیل پزشکی در اتریش باید به توصیه های تیم تخصصی Go2t توجه کنید و در مسیر مهاجرت خود به کار ببرید. یکی از بهترین دانشگاه هایی که امروزه دانشجویان برای تحصیل به اتریش انتخاب می کنند، دانشگاه علوم پزشکی وین است. تحصیل در اتریش مخصوصا در رشته پزشکی نیازمند شرایطی خاص است زیرا علاوه بر اینکه رشته ای سخت به شما می آید؛ نیازمند تلاش بی وقفه و کار کردن در آن زمینه است.

تحصیل تخصص پزشکی در اتریش

شرایط تحصیل پزشکی در اتریش

همانطور که قبلا گفتیم روش های متعددی برای مهاجرت وجود دارد اما جوانان روش مهاجرت تحصیلی را انتخاب کرده زیرا آسان ترین و سریع ترین راه برای مهاجرت است. امتیازی که دانشجویان می توانند از آن بهره ببرند این است که بعد از تحصیل و پیدا کردن کار تمام وقت می توانند، برای اقامت دائم اقدام کنند.یکی از مهمترین شرایطی که قبل از مهاجرت به اتریش باید بدانید این است که، توانایی پرداخت هزینه زندگی در اتریش را دارید یا نه.

همچنین شرایط تحصیلی در مقطع دبیرستان و پیش دانشگاهی شما باید با نمرات معقول یا بالایی باشد تا بتوانید پذیرش بگیرید. اگر دانشگاهی که شما در مقطع کارشناسی تحصیل کرده اید، مورد تایید وزارت علوم و آموزش عالی اتریش باشد به سرعت پذیرفته می شوید و می توانید برای پزشکی در اتریش اقدام کنید.

به یاد داشته باشید برای تحصیل در دانشگاه های اتریش لازم است آیلتس 6 به بالا داشته باشید یا تا حدودی به زبان آلمانی مسلط باشید. اینکه بخواهید تحصیلات خود را بدون دانستن زبان شروع کنید؛ ریسکی بزرگ بوده و سختی های زیادی به همراه خواهد داشت. پیشنهاد ما این است که قبل از تصمیم به مهاجرت به اتریش یا هر کشور اروپایی دیگری، زبان آن کشور را یاد گرفته و روی زبان انگلیسی نیز کار کنید. خبر خوش این است که دانشگاه های انگلیسی زبان زیادی در سر تا سر دنیا وجود دارند اما یادگیری زبان اصلی کشور مقصد از اهمیت زیادی برخوردار است.

ناگفته نماند که اگر فرصت زیادی برای یادگیری زبان ندارید، می توانید در اتریش کلاس زبان بروید اما هزینه کلاس آیلتس در اتریش بسیار گران بوده و باید قیمت آن را برآورد کنید.

مراحل تحصیل پزشکی در اتریش

انتخاب رشته مورد نظر

لازم است بدانید برای اینکه واجد شرایط تحصیل پزشکی در اتریش باشید، باید رشته فعلی شما مرتبط با رشته قبلی باشد در غیر این صورت پذیرش سخت یا غیر ممکن خواهد بود. برای تحصیل در مقاطع بالاتر پزشکی باید به زبان آلمانی تسلط داشته باشید تا بتوانید صلاحیت شرکت در دانشگاه های اتریش را داشته باشید.

کار در کنار تحصیل

تحصیل پزشکی در اتریش مزایا و معایب خاص خود را دارد. دانشجویانی که از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به اتریش می آیند می توانند در یک سال به مدت 3 ماه بدون محدودیت کار کنند و دستمزد داشته باشند. اما متقاضیان غیر اروپایی برای کار کردن محدودیت دارند و قادر نیستند به صورت تمام وقت کار کنند. ناگفته نماند که در هر دو مورد، کارفرما باید اجازه اشتغال افراد را بررسی کرده و اخذ مجوز اشتغال فرد را به موسسه دولتی محلی ارسال کند.

آزمون پزشکی اتریش

بهترین دانشگاه های اتریش

برای تحصیل پزشکی در اتریش لازم است بهترین دانشگاه های اتریش را بشناسید و سپس برای اپلای کردن تلاش کنید. در موارد زیر نمونه ای از دانشگاه های پزشکی اتریش را نام بردیم:

· دانشگاه وین (University of Vienna )

· دانشگاه اینسبروک (Universitنt Innsbruck)

· دانشگاه علوم پزشکی وین (Medical Unversity Of Vienna)

· دانشگاه گراتس (University of Graz)

در این قسمت به بررسی دانشگاه علوم پزشکی وین می پردازیم. این داشنگاه یکی از بزرگترین موسسه های پزشکی شهر وین در اتریش است که مهمترین تحقیقات پزشکی در آن انجام می شود. این دانشگاه قدمتی 650 ساله دارد و دانشجویان متعددی را از سراسر جهان به ویژه ایران جذب کرده است. دانشگاه پزشکی وین، متشکل از 5400 ، 1800 محقق و 1500 پزشک است که بزرگترین بیمارستان وین را به نام AKH تشکیل می دهند.

ناگفته نماند که این دانشگاه از سال 2004 به دانشگاهی مستقل تبدیل شد و به معتبرترین دانشگاه در بین کشورهای آلمانی زبان مشهور شد.

تحصیل پزشکی در اتریش به زبان انگلیسی

مدارک مورد نیاز برای تحصیل پزشکی در اتریش

برای تحصیل پزشکی در اتریش مانند تمام مقاطع تحصیلی لازم است مدارک معتبر تحصیلی و رزومه تحصیلی خود را به همراه داشته باشید. پس ضروری است بدانید فقط با مدارک زیر می توانید برای دانشگاه های اتریش یا پایتخت آن وین، اپلای کنید.

· پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار

· ترجمه مدارک تحصیلی متوسطه و مدارک تحصیلی دانشگاه

· ارائه مدارک زبان تافل، آیلتس یا مردک زبان آلمانی در سطح B2

· کپی پاسپورت

· انگیزه نامه

باید اضافه کرد که پس از بررسی مدارک تحصیلی، شهریه و هزینه دانشجویی را می توان بلافاصله پرداخت نمود و پس از آن پذیرش دانشگاه اتریش سریع صورت می گیرد.

نتیجه گیری :

در پایان بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای مهاجرت به یکی از موسسات حقوقی مهاجرت رسمی در کشور ایران مراجعه کنید. موسسه حقوقی Go2TR توانسته با جذب بیش از ۳۵۰ هزار نفر دنبال کننده در شبکه اجتماعی خود اطلاعات گسترده ای در زمینه مهاجرت برای علاقمندان تولید نماید. این موسسه تنها موسسه مهاجرتی با این تعداد دنبال کننده در شبکه های اجتماعی کشور ایران است.

مطلب فوق تبلیغی است و ساعت 24 آن را محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند و مسولیتی در قبال آن ندارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها