رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 456786

آیت‌الله علوی گرگانی:

دوچرخه‌سواری بانوان مورد رضایت امام زمان نیست

ساعت 24- مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه موضوعاتی نظیر دوچرخه‌سواری بانوان مورد رضایت امام زمان(عج) نیست گفت: متاسفانه هر روز این موضوع را می‌شنویم که فلان موضوع هم اجازه دادند و اگر از ابتدا می‌خواستیم این‌گونه باشد که این‌ همه شهید نمی‌دادیم.

style="text-align:justify"> آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار جمعی از روحانیون آزاده دفاع مقدس که در دفتر معظم له برگزار شد اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس صبر و مقاومت رزمندگان اسلام آرزوی دشمن را به گور برد و به اهداف شوم خود نرسیدند.

وی افزود: رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس رنج و سختی زیادی متحمل شدند و از اجر و پاداش زیادی بهره‌مند می‌شوند، بهترین عزت و مقام برای شما این است که در اسارتی که متحمل شدید دین خدا را حفظ کردید.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حدیثی از امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: اگر کسی می‌خواهد عزت خدا را به دست بیاورد باید در عزت الهی طاعت خدا قرار بگیرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه بیان کرد: اسارتی که شما عزیزان در دوران جنگ تحمیلی متحمل شدید نزد خداوند از اجر زیادی برخوردار است و این اسارت محاسبه می‌شود.

آیت‌الله علوی گرگانی تصریح کرد: اعتقاد داریم همه نفس و حرکات ما حساب‌ شده است و تا آخر عمر مدال افتخار آزادی شما باقی می‌ماند چون صدای جمهوری اسلامی را به جهانیان رساندید.

وی ادامه داد: موضوعی که به آن تأکید داریم این است که باید از خون شهدا دفاع کرده و قدرشناس رزمندگان و آزادگان باشیم، با توجه به‌ سختی و مشکلاتی که در 8 سال دفاع مقدس داشتیم باید عفاف و حجاب و حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی مورد تأکید باشد.

مرجع تقلید شیعیان افزود: نباید از ارزش‌های اسلامی کوتاه بیاییم چون سختی و مشکلات زیادی را متحمل شده و خون شهدا ریخته شد تا در مسیر اسلام حرکت کنیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تأکید بر اینکه موضوعاتی نظیر دوچرخه‌سواری بانوان مورد رضایت امام زمان(عج) نیست، گفت: متأسفانه هر روز این موضوع را می‌شنویم که فلان موضوع هم اجازه دادند و اگر از ابتدا می‌خواستیم این‌گونه باشد که این‌ همه شهید نمی‌دادیم بلکه هدف حفظ اسلام است.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر اینکه دشمن بی‌کار نمی‌نشیند و از هیچ تلاشی برای ضربه به دین اسلام دریغ نمی‌کند خاطرنشان کرد: مسئولان باید مراقبت کرده و به یکدیگر تذکر دهند تا کشورمان از اهداف و آرمان‌های اصلی که حرکت در مسیر رضای الهی و دین اسلام است منحرف نشود و از امانتی که شهدا به دست ما دادند مراقبت کنیم.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها