رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 456803

زن جوان از غرق‌شدگی نجات یافت

ساعت 24- سرپرست اورژانس حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت:امداد گران فوریت های پزشکی استان بانوی ۲۱ ساله غرق شده در رودخانه نزدیک پل بریم در شهرستان باشت را نجات دادند.

style="text-align:justify">سرپرست اورژانس حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت:امداد گران فوریت های پزشکی استان بانوی ۲۱ ساله غرق شده در رودخانه نزدیک پل بریم در شهرستان باشت را نجات دادند.

محسن جلیل با بیان اینکه غرق شدن زن جوان در ساعت ۱۶.۱۹ دقیقه امروز چهارشنبه بیست و سوم مرداد به مرکز ارتباطات گچساران گزارش شد افزود :با وجود کاهش یافتن سطح هوشیاری این حادثه دیده اما امدادگران موفق شدند او را از مرگ حتمی نجات دهند.

وی با بیان اینکه به محض اعلام این خبر به مرکز اورژانس گچساران بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد افزود: بانوی جوان غرق شده هنگام رسیدن آمبولانس در صحنه توسط افراد در صحنه از آب بیرون کشیده شده بود.
جلیلی تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس باشت با اقدام های سریع پزشکی از جمله اکسیژن تراپی و اقدامات حمایتی باز نگه داشتن راه هوایی این حادثه دیده را نجات و تحویل بیمارستان شهدای شهر باشت دادند.

جلیل از تلاش امدادگران این حادثه قدردانی کرد و ادامه داد: وضعیت این مصدوم رو به بهبود است.

کهگیلویه و بویراحمد با وجود آنکه فاقد خط ساحلی و دریایی است اما در آمار غرق شدگی رتبه بالایی در کشور دارد.
وجود دریاچه و سدهای کوثر، مارون ، بشار و بیش از ۱۰ رودخانه پرآب، کانون پرمخاطره‌ای برای سلامت جوانان کهگیلویه و بویراحمد در فصل گرماست.

در سه سال اخیر در مجموع حدود ۳۰ نفر در رودخانه‌ها و آبگیرهای استان به دلیل غرق شدگی جان باختند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها