رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 456831

اعتراف راننده تاکسی به قتل فجیع زن تهرانی

ساعت24 -سحرگاه چهارمین روز مرداد امسال مامور شهرداری در حال جاروکشی در خیابان بود که بین شمشادهای فضای سبز ورودی پاسداران در اتوبان صیاد با جسد یک زن جوان روبه رو شد.

قتل
سحرگاه چهارمین روز مرداد امسال مامور شهرداری در حال جاروکشی در خیابان بود که بین شمشاد‌های فضای سبز ورودی پاسداران در اتوبان صیاد با جسد یک زن جوان روبه رو شد. با گزارش این صحنه به ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران، تحقیقات پلیسی کلید زده شد و در بررسی‌های ابتدایی با توجه به سنگ خونینی که کنار این زن ۴۵ ساله بود مشخص شد که او با ضربات محکم سنگ به سرش کشته شده است. بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند و تنها سرنخ در صحنه جرم سه کلمه نوشته شده در کف دست زن جوان ناشناس بود.

کارآگاهان در گام نخست، ماموریت پیدا کردند تا جسد زن جوان را شناسایی کنند که با مراجعه به پرونده‌های زنان گمشده به مرد جوانی رسیدند که ناپدید شدن همسرش را به پلیس خبر داده بود. مرد جوان هدف تحقیق قرار گرفت و به ماموران گفت: همسرم قرار بود طلاهایش را به یک بانک به صورت امانت تحویل دهد و از بانک وام بگیرد، اما از آن روز به بعد دیگر اطلاعی از او ندارم.

کارآگاهان در این مرحله به سراغ بانک رفتند و دوربین‌های مداربسته را مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد زن جوان با خارج شدن از بانک سوار یک تاکسی شده است. مسیر تاکسی قدم به قدم توسط دوربین‌های مداربسته مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد زن جوان آخرین بار سوار بر تاکسی در همان محل پیدا شدن جسدش حضور داشته است.

در این مرحله، کارآگاهان راننده تاکسی را دستگیر کردند. مرد جوان ابتدا ادعا کرد که زن جوان را نمی‌شناسد، اما وقتی در برابر فیلم دوربین مداربسته قرار گرفت، گفت: او را به عنوان مسافر سوار بر خودرویم کردم و بعد از پیاده شدنش دیگر از او اطلاعی نداشتم تا این که امروز متوجه شدم او کشته شده است. بنا بر این گزارش، بازپرس پرونده دستور داد تا راننده تاکسی به عنوان تنها مظنون این پرونده در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران باشد و تحقیقات در این پرونده معمایی ادامه دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها