رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457399

تهدید نتانیاهو برای حمله به غزه

ساعت 24- «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه تهدید کرد که در صورت لزوم حمله نظامی گسترده ای به نوار غزه انجام خواهد داد.

style="text-align:justify">به گزارش پایگاه خبری فلسطین «الیوم» نتانیاهو افزود: سخنانی شنیدم مبنی بر اینکه به دلیل انتخابات از انجام عملیات نظامی در غزه پرهیز می کنم، در حالی که اگر ضرورت داشته باشد حمله نظامی گسترده ای به غزه آغاز خواهیم کرد.

مخالفان کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی معتقدند که وی در خصوص غزه ضعیف عمل کرده و از بیم آنکه حمله به این باریکه تاثیر منفی بر شرایط او و حزبش در انتخابات آتی این رژیم بگذارد از انجام عملیات نظامی گسترده به غزه خودداری می کند.

هرچند که به گفته برخی دیگر از مقام های صهیونیستی، قدرت موشکی نیروهای مقاومت عامل اصلی و بازدارنده در جنگ علیه غزه است.

نیروهای مقاومت فلسطینی در غزه روز یکشنبه به رژیم صهیونیستی نسبت به عواقب هرگونه ماجراجویی یا حمله به این باریکه هشدار دادند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه برخی مناطق نزدیک به حصار های امنیتی و زمین‌های زراعی در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین "محمود عادل الولایده" ۲۴ساله، "محمد فرید ابوناموس" ۲۷ساله و "محمد سمیر الترامسی" ۲۶ساله، شهدای بمباران های بامداد یکشنبه هستند.

این در حالی است که ارتش رژیم اشغالگر شنبه شب مدعی شد؛ سامانه موشکی «گنبد آهنین» دو فروند از سه راکت شلیک شده از نوار غزه به سوی شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه را رهگیری کرده است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها