رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457495

وزیر صنعت، معدن و تجارت : وزیر صنعت، معدن و تجارت : هر جا ببینیم که تخلفی ببینیم سریع مقابله خواهیم کرد

ساعت24-وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین تصریح کرد: ما با کسی تعارفی نداریم، هر جا ببینیم که تخلفی هست سریعا وظیفه خود را انجام می‌دهیم.

رضا رحمانی، در دیدار از چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران بیان کرد: همان‌طور که می‌بینید این نمایشگاه برای نشان دادن توانمندی‌ها و استعدادهای روستاییان و عشایر مناطق مختلف کشور برگزار شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های مختلفی در راستای معرفی استان‌ها و به ویژه تولید محصولات مختلف اقوام و فرهنگهای مختلف برای عموم مردم در این نمایشگاه به اجرا شده است.

رحمانی اظهار کرد: به‌نظر من این اقدام بسیار زیبا و شایسته است بخصوص در شرایط حاضر نشان می‌دهد که مردم ما چقدر با نشاط و انگیزه کنار همدیگر هستند و یک حرکت بسیار زیبا برای معرفی محصولات روستایی هر استان انجام شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: در این نمایشگاه شرکت‌های استارت‌آپ نیز حضور دارند و این اقدام برای شناساندن محصولات و امکانات عشایر و روستاییان به ویژه در راستای بازاریابی بسیار مفید است.
رحمانی خبر داد: به‌نظر من یکی از مسائل بسیار مهم بسته بندی‌ و بازاریابی است که باید بسیار مرد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد این تولیدات به برندسازی برسد که در این مرحله بسته‌بندی بسیار مهم خواهد بود.
وی همچنین تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم در شرایط جدید و بخصوص به‌عنوان یک کار نهضتی اقدامی اساسی برای رفع بیکاری انجام دهیم، برخی تشویقاتی را در نظر گرفتیم که یکی از این کارها بحث بیمه است که بخشی یا تمام بیمه توسط دولت پرداخت شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین تصریح کرد: ما با کسی تعارفی نداریم، هر جا ببینیم که تخلفی هست سریعا وظیفه خود را انجام می‌دهیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها