رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457748

پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا

رپورتاژ تبلیغی / اگر در طول سفر خود به ترکیه به دنبال هیجان و تجربه یک روز شاد و پر انرژی هستید، با ما همراه باشید تا شما را با پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا آشنا نماییم.

موقعیت جغرافیایی پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا

پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا از بهترین و بزرگترین پارک­های آبی آسیا و دیدنیهای آنتالیا به شمار می­رود که در مرکز شهر آنتالیا، در 43 کیلومتری شهر کمر و در ساحل دریای مدیترانه ساحل کنیا آلتی قرار گرفته است. بسیاری از مسافران و گردشگران از میان سه پارک آبی که در آنتالیا وجود دارد، پارک آبی هتل رکسیوس، پارک آبی آکوالند و دلفین لند و پارک آبی هتل باروت لارا، پارک آبی آکوالند و دلفین لند را برای گذراندن یک روز شاد و پرهیجان انتخاب می­نمایند. چرا که این پارک آبی علاوه بر دسترسی آسان دارای امکانات مختلف و متنوعی است که در اختیار بازدید کنندگان قرار می­گیرد و می­تواند یک روز شاد و پر انرژی را برای آنها به وجود آورد.

امکانات تفریحی پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا

پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا جزو مناطق توریستی آنتالیا است که امکانات مختلف و متنوعی همچون استخرهای مخصوص برای رده سنی گوناگون، وسایل بازی مختلف، فروشگاه لوازم ورزشی، رستوران و کافی شاب و نیز موسیقی زنده و مسابقات تفریحی دارد که در زیر به اختصار به توضیح هر یک پرداخته می­شود:

سرسره­ های پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا

پارک آبی آکوالند و دلفین لند دارای سرسره­های مختلفی همچون سرسره­های آبی رو باز، سرسره­های آبی رو بسته یا تونلی، سرسره­های یو شکل، سرسره­های با تیوپ و سرسره­های بی­تیوپ و سرسره­های چاله هیجان فضایی است. سرسره­هایی که هر کدام به استخری کاملاً امن و مطمئن ختم می­شود. در این سرسره­ها پله­هایی تعبیه شده­اند که برای استفاده از سرسره­ها باید از آنها بالا رفت و به ایستگاه سرسره­ها رسید. در ایستگاه سرسره­ها پس از اطمینان از سالم بودن تیوپ و خالی بودن سرسره اجازه سر خوردن به افراد داده می­شود.

استخرهای پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا

در پارک آبی آکوالند استخرهای مختلفی وجود دارد که هر کدام مخصوص انجام تفریح خاصی است. یک استخر برای تماشای موسیقی زنده، یک استخر برای استراحت و ریلکس کردن و یک استخر مخصوص برای کودکان. از طرفی در کنار این استخرها امکانات مختلفی همچون انواع ماساژ برای بازدید کنندگان نیز در نظر گرفته شده است.

جامپینگ و رفتینگ

از جمله تفریحات آنتالیا که در پارک آبی آکوالند می­توان به آنها پرداخت جامپینگ و رفتینگ می­باشد.

در جامپینگ فرد برای پرش، به تراسی که 70 متر بالاتر از سطح زمین قرار دارد می­رود و در آنجا با کمک یک راهنما لباس ایمنی را به تن می­کند و طناب ایمنی را می­بندد و به پایین می­پرد. بعد از فرو رفتن در آب دوباره به سمت بالا برمی­گردد.

در رفتینگ این پارک، فرد در رودخانه­ای مصنوعی حدود 300 متر، مسیر خود را به دست موج­های خروشان می­سپارد و با آنها راهی استخر بزرگی می­شود که عمقی حدود 40/1 متر دارد و توسط پمپ­های بزرگی که در آن تعبیه شده است موج­­های مصنوعی تولید می­کند. شنا در این استخر، شرکت در مسابقات مختلف و تماشای اجرای موسیقی زنده از تفریحات دیگری است که در این پارک می­توان به آنها پرداخت.

بازدید از سرزمین دلفین­ها

همانطور که از نام پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا پیداست، در بخشی از این پارک آبی از دلفین­هایی نگهداری می­شود که بسیار باهوش هستند و با کمک مربیان خود بازی­های جذابی انجام می­دهند. برای ورود به این بخش از پارک باید هزینه­ای جدا پرداخت کرد.

رستوران و کافی شاپ پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا

در پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا علاوه بر امکانات تفریحی فوق، رستوران و کافی شاپی وجود دارد که از ساعت 30/11 تا 30/1 انواع غذاهای ترکی، کباب و فست فود سرو می­کند. بازدید کنندگان در صورت خرید بلیط تمام روز می­توانند از غذاهای این رستوران استفاده نمایند.

هزینه ­های پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا

در جاذبه های گردشگری آنتالیا ، بلیط پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا اگر از لیدر و راهنماهای هتل خریداری شود، حدود 50 لیر و اگر از وبسایت پارک و یا به صورت حضوری خریداری شود، حدود 30 لیر هزینه در برخواهد داشت. البته اگر بلیط برای نصف روز خریداری شود، هزینه­ها نصف خواهد شد. پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا برای حمل و نقل بازدید کنندگان سرویس مخصوصی دارد که از ساعت 8 صبح تا 9 صبح آنها را از محل اقامتگاه­شان به پارک آبی می­رساند. بازدیدکنندگان برای اطلاع از ترانسفر پارک می­توانند به وبسایت آن مراجعه نمایند. البته برای رفتن به این پارک نیز می­توان از وسایل حمل و نقل عمومی نیز استفاده کرد که نسبت به هزینه ترانسفر پارک که 40 لیر می­باشد، هزینه­ای کمتر، حدود 10 لیر خواهد داشت.

ساعت کار پارک آبی آکوالند و دلفین لند از ساعت 9 صبح تا 5 عصر می­باشد. نشانی دقیق پارک: ترکیه، شهر آنتالیا، لارا، خیابان موراد پاسا، پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا و نشانی وبسایت آن: www.antalya-aqualand.com می­باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها