رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 460655

سرانجام پیشنهاد جابجایی ریلی سربازان

ساعت24-چند سال پیش و پس از وقوع چند حادثه برای اتوبوس حامل سربازان بود که پیشنهاداتی در مورد جابجایی سربازان با قطار مطرح شده، رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا سرانجام این پیشنهادت توضیحاتی را ارائه کرده است.

سردار تقی مهری درباره اینکه آیا امکان اعزام سربازان به پادگان و مراکز آموزشی از طریق قطار وجود دارد یا خیر، اظهارکرد: اعزام سربازان در حال حاضر به دو صورت دسته جمعی و انفرادی انجام می شود، اما در مورد اینکه این افراد با قطار جابه جا شوند، باید توجه کرد که در هیچ پادگانی ایستگاه قطار نداریم که سربازان ما را تا دم در ببرد و پیاده کند.

وی ادامه داد: به همین دلیل نیز در سراسر کشور جابجایی سربازان از طریق حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس انجام می شود اما نظارت بر این اتوبوس ها و راننده هایشان هم از سوی پلیس راهور و هم از سوی نیروهای مسلح وجود داشته و ایمنی خودرو و شرایط رانندگان مدام بررسی و رصد می شود.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا در مورد سربازانی که بخواهند شخصا به مراکز آموزشی اعزام شوند، گفت: برخی از سربازان فاصله شان با این مراکز نزدیک است و قصد دارند که به صورت انفرادی بروند، مانعی برای این افراد وجود ندارد و البته باید در راس ساعت در محل حاضر شوند. به این سربازان برگه ای داده می شود و می توانند خودشان تردد کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها