رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 460843

نجات کوهنورد مشهدی از ارتفاعات سبلان

ساعت24 - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین‌شهر گفت: دو اکیپ کوهستان و امدادگر جهت امدادرسانی به زن 42ساله آسیب دیده در کوه سبلان به ارتفاعات این کوه اعزام شده و وی را به بیمارستان شهرستان مشگین شهر منتقل کردند.

هلال احمر
style="text-align:right">رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین‌شهر گفت: دو اکیپ کوهستان و امدادگر جهت امدادرسانی به زن 42ساله آسیب دیده در کوه سبلان به ارتفاعات این کوه اعزام شده و وی را به بیمارستان شهرستان مشگین شهر منتقل کردند.

شهرام ابراهیمی اظهار کرد: پس از تماس تلفنی با هلال احمر در خصوص سقوط یک زن ۴۲ ساله در ارتفاعات کوه سبلان، دو اکیپ کوهستان و امدادگر به محل اعزام شده و فرد مصدوم را به بیمارستان مشگین شهر منتقل نمودند.

وی افزود: این کوهنورد مشهدی در مسیر برگشت از قله سبلان از ضلع غربی در نزدیکی جان پناه بر اثر سقوط از ارتفاع از ناحیه پا دچار مصدومیت شده بود.

نورالهی فرد، کوهنورد اهل مشهد نیز به خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل گفت: روز گذشته یک تیم ۳۱ نفره که ۱۸ نفراز آنها خانم بودند از ضلع غربی سبلان از مسیر جان پناه به قله سبلان صعود کردیم و نزدیکی‌های ظهر از قله به سمت پایین حرکت کردیم که در نزدیکی جان‌پناه به پایین سقوط کرده و دچار مصدومیت شدم.

وی افزود: پس از تماس با هلال احمر، متاسفان گروه امداد اول با حداقل تجهیزات و گروه دیگر نیز حدود دو ساعت دیگر خود را به ما رساندند و بعداز ۱۱ ساعت انتظار حضور امدادگران خوشبختانه به بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین‌شهر جهت مداوا انتقال یافتم.

منبع:فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها